S podarjenimi modrimi srci zbrali 20.000 eur!

Zakljucek dobrodelne akcije Podarite nam modro srce v organizaciji podjetja Nivea in Zveze prijateljev mladine Slovenije, 20. januar 2017, v Austria Trend Hotel, Ljubljana, Slovenija. Foto: Vid Ponikvar / Sportida

Zakljucek dobrodelne akcije Podarite nam modro srce v organizaciji podjetja Nivea in Zveze prijateljev mladine Slovenije, 20. januar 2017, v Austria Trend Hotel, Ljubljana, Slovenija.

Enajsta dobrodelna akcija NIVEA Podarite nam modro srce se je v ponedeljek, 20. februarja, uspešno zaključila s predajo donacije Zvezi prijateljev mladine Slovenije. Na zaključnem dogodku v Ljubljani so v čast akciji združili svoje moči štirje modri ambasadorji letošnje akcije: Raša Nesterovič, Marko Milič, Robert Kranjec in Erika Fabjan. Na pogovoru pred štipendisti Učnega sklada NIVEA in šolarji so se pogovarjali o pomenu športa, svojih izkušnjah in pomenu izobrazbe.

Vsi štirje ambasadorji so se strinjali, da je pomen izobrazbe ključen, poleg tega pa je zelo pomembno, da imajo otroci svoj hobi, ki jih veseli in na katerem gradijo svojo samozavest in zdravje. Marko Milič je povedal, da se mu je uspeh zgodil čez noč, ko so ga poklicali za igro v ligi NBA: “Bil sem fant s pograda na Planini, na steni sem imel poster Michaela Jordana. Potem pa so me povabili, da igram ob boku z mojimi idoli. Šele zdaj, ko gledam na to iz časovne distance, vidim, da je bila to res velika reč. Zato polagam otrokom na srce, naj vztrajajo pri svojih sanjah, saj se dejansko lahko uresničijo.”

Zakljucek dobrodelne akcije Podarite nam modro srce v organizaciji podjetja Nivea in Zveze prijateljev mladine Slovenije, 20. januar 2017, v Austria Trend Hotel, Ljubljana, Slovenija. Foto: Vid Ponikvar / Sportida

Zakljucek dobrodelne akcije Podarite nam modro srce v organizaciji podjetja Nivea in Zveze prijateljev mladine Slovenije, 20. januar 2017, v Austria Trend Hotel, Ljubljana, Slovenija.

Raša Nesterovič je o začetkih v športu svetoval: “Najpametneje se mi zdi, da bi vsi otroci začeli z atletiko in gimnastiko. Ko sem prišel v NBA in videl, da je košarka le en majhen del športa, s katerim se ukvarjajo košarkarji … Nevem če veste, da je Michael Jordan pred košarko treniral balet. In zdaj, ko ga vidim igrati, vem, da mu pridejo prav vse prvine baleta, čeprav se to morda sliši smešno.” Robi Kranjec je o športni popotnici za svojo hčerko dejal: “Tudi moja Pika hodi na atletiko. Ne zaradi afriških korenin, da bi si želel, da je najhitrejša na svetu, ampak zato, ker se mi zdi pomembno, da ima športne osnove. Ona si sicer želi biti skakalka, a ima očetovsko prepoved (smeh).” Erika Fabjan je dodala: “S sestro sva si želeli ukvarjati s športom, a da je to postala odbojka so zakrivili drugi, ki so naju nagovarjali, da sva v odbojki res dobri in naj trenirava odbojko. Kasneje nama ni bilo jasno, kako se nama to ni posvetilo samo od sebe že prej.”

Torej ne glede na pot in ne glede na način, kako priti do svojega talenta, je pomembno dejstvo, da se aktivnosti lotimo in držimo. K temu želi NIVEA s svojim Učnim skladom vzpodbuditi otroke, ki v osnovi nimajo enakih možnosti za dodatne aktivnosti. Da pa je ta želja že obrodila sadove, sta pokazali dve pretekli štipendistki, Monika in Veronika, ki sta se predstavili s pevskim nastopom.

NIVEA Podarite nam modro srce_HVALA

Sicer je bilo do sedaj v Učni sklad NIVEA vključenih že 82 otrok, ki so prejemali redno mesečno štipendijo. V prihodnje pa se bo ta številka z letošnjo donacijo še povečala. V imenu vseslovenske dobrodelne akcije je namreč danes regionalna vodja marketinga za znamko NIVEA, Nela Zadro, Učni sklad NIVEA obogatila za 20.000 €. Ob predaji sredstev je ga. Zadro povedala: “Dobrodelna akcija NIVEA Podarite nam modro srce je znamki NIVEA zelo pomembna in nam je zelo pri srcu. Lepo nam je, da delamo nekaj dobrega in to smo danes lahko videli pri mladih štipendistih, ki so uspešno končali šolanje ob pomoči NIVEA štipendije.” 

Zakljucek dobrodelne akcije Podarite nam modro srce v organizaciji podjetja Nivea in Zveze prijateljev mladine Slovenije, 20. januar 2017, v Austria Trend Hotel, Ljubljana, Slovenija. Foto: Vid Ponikvar / Sportida

Zakljucek dobrodelne akcije Podarite nam modro srce v organizaciji podjetja Nivea in Zveze prijateljev mladine Slovenije, 20. januar 2017, v Austria Trend Hotel, Ljubljana, Slovenija.

Tem mislim se je pridružila tudi Katja Pavli, vodja projekta NIVEA Podarite nam modro srce: “Otroci, ki so bili prvi štipendiranci, so sedaj že odrasli in z veseljem slišimo, da jim gre dobro. Zelo smo tudi ponosni na to, da je postalo modro srce simbol za izobrazbo in za dobrodelno noto.”

Zakljucek dobrodelne akcije Podarite nam modro srce v organizaciji podjetja Nivea in Zveze prijateljev mladine Slovenije, 20. januar 2017, v Austria Trend Hotel, Ljubljana, Slovenija. Foto: Vid Ponikvar / Sportida

Zakljucek dobrodelne akcije Podarite nam modro srce v organizaciji podjetja Nivea in Zveze prijateljev mladine Slovenije, 20. januar 2017, v Austria Trend Hotel, Ljubljana, Slovenija.

NIVEA in Zveza prijateljev mladine Slovenije želita z akcijo mladostnikom iz šibkejšega socialnega okolja omogočiti boljše okoliščine in jih podpreti z redno mesečno štipendijo. Akcijo so kot vsako leto podprli ambasadorji, letos so to zelo uspešni slovenski športniki: Primož Jeralič, Aljaž Pegan, Erika Fabjan, Robert Kranjec, Raša Nesterovič in Marko Milič. Trije izmed njih so v okviru akcije obiskali svojo osnovno šolo in z obiskom k izobešanju modrih src nagovorili učence iz svojega okoliša, dva pa sta obiskala športna dogodka v Ljubljani. Vse dogodke pa sta s svojimi nadnaravnimi vragolijami in akrobacijami popestrila Filip Kržišnik in Blaž Slanič.

Foto: Vid Ponikvar / Sportida

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si