Čeprav pri znamki Sense še vedno zagovarjajo osebni stik in osebno nakupovalno izkušnjo, pa se časi spreminjajo in v korak z njimi gre tudi Sense, ki ima od zdaj naprej novo spletno trgovino! Na www.sens.si so zbrani nekoliko drugačni izdelki, začinjeni z dobro mero drznosti in inovativnosti, kot so srajce z zanimivimi vzorci, pestra izbira modnih dodatkov in casual program, v katerem lahko med drugim najdemo udobno pralno obleko iz jerseya, tako za služno ali delo od doma. Kot je za Grazia.si povedala Zlata Zavašnik:
“Kot vedno nas za večje premike v življenju vzpodbudi zapletena okoliščina. Do konca smo odlašali s spletno trgovino, saj prisegamo na osebni kontakt in svetovanje. Bo pa prinesla razne novosti in predvsem posebne suknjiče, ki so naša posebnost in jih običajno na spletu ni. V bodoče bom tudi kolekcijo prilagajala temu načinu prodaje in pripravila še več novosti in unikatnih izdelkov. Trenutno imamo v ponudbi tudi nekaj izdelkov po 1 kos, torej unikate, ki bi bili morda v fizični trgovini spregledani, tu pa jih mi približamo kupcu. Pod vsakim izdelkom tudi priporočamo produkte, ki sodijo zraven. To delam jaz in moji sodelavci in ne program, torej je ponudba bolj osebna in premišljena.”
Vidno navdušen nad novo spletno trgovino je tudi priljubljeni gledališki, filmski in televizijski igralec Sebastian Cavazza: »Vesel sem, da se je tudi Zlata odločila za prodajo unikatnih suknjičev preko spleta, ki jih v tem času pogrešam na trgu in se dajo dobiti le v Sensu. Mislim, da je to zelo pametna odločitev, ki bo veliko ljudem približala nakup na daljavo. Tako se bodo lahko odločili za vrhunske kakovostne obleke, ne da bi potrebovali hoditi naokoli in ogrožati svoje zdravje ali zdravje drugih.«