Skupina s.Oliver Group je konec junija v Düsseldorfu odprla nov showroom. Gre za popolnoma nov koncept hibridnega showrooma, kjer so na enem mestu predstavljene vse znamke skupine: s.Oliver, Comma, Q/S by s.Oliver in Liebeskind Berlin. Veleprodajni partnerji lahko kolekcije zaključujejo na dva načina: z ogledom vzorčnih kolekcij in klasičnim zaključevanjem s pomočjo prodajnega osebja ali virtualno – s pomočjo digitalnega programa.
Vodilo pri oblikovanju studia so bili digitalizacija, inspiracija in kvaliteta. Na 2.500 kvadratnih metrih razstavne površine so znamke predstavljene na fleksibilnem modularnem sistemu, ki omogoča prilagajanje in je univerzalna platforma za vse znamke. V njem so tudi kotički za sproščanje in druženje, saj so ugotovili, da je kljub povečani digitalizaciji poslovanja direkten kontakt s partnerji neprecenljiv.
Poleg digitalnega naročanja je moderna tehnologija vključena v digitalne video prezentacije in moderne sejne sobe, ki služijo tehnološko naprednim predstavitvam kolekcij in digitalnemu zaključevanju. Vse to pomembno prispeva k zmanjšanju števila posameznih vzorcev oblačil in k izvajanju trajnostne strategije skupine s.Oliver.
Vloga hibridnega studia pa ni omejena samo na predstavitev in prodajo kolekcij veleprodajnim partnerjem, vendar je ta namenjen tudi različnim modnim in korporativnim dogodkom