Slovenski oblikovalec ustvaril viralne logotipe in razvedril ves svet

Slovenskemu grafičnemu oblikovalcu  je v pičlih 4 urah uspelo preoblikovati nekatere najbolj znane logotipe, ki so le v 3 dneh postali viralni. Danes se pojavljajo povsod na spletu!

 

 

Da je trenutno obdobje čas za nove priložnosti in dokaz, da kreativne ideje ne počivajo v nobenem trenutku, še kako dobro ve slovenski oblikovalec Jure Tovrljan, ki je predan prepletu trdega dela in zabave. S svojim ustvarjalnim delom ohranja odgovornost do oglaševanja ter se po najboljših močeh trudi ohraniti dobro, še posebej v času, ko se svet sooča z izzivi življenja v karanteni.

Mladi kreativec, očka enoletnima dvojčkoma, ki v teh dneh dela od doma, je z omejenim časom za konjičke uspel ustvariti viralno delo o katerem prav zdaj govori ves svet. Za Delo je povedal:

 

»Razmišljati sem začel, kako bi doprinesel k pozitivnemu duhu v tej pandemiji in kako bi družbeno odgovornost čim uspešneje skomuniciral. Ker so ena mojih velikih oblikovalskih strasti logotipi – ob zaključevanju študija sem se ukvarjal zlasti z njimi, kar nekaj sem jih naredil za evropska podjetja, še več za manjša ameriška in celo za nigerijsko modno znamko –, sem se ozrl za velikimi globalnimi znamkami in jih poskušal aktualizirati. V novo sporočilo sem želel preoblikovati logotipe najbolj znanih, multinacionalk, saj bi tudi najbolj učinkovito zadeli bistvo. Najprej me je nagovorila morska deklica, ki se skriva v logotipu ameriške verige kavarn Starbucks in tako je za nove čase dobila zaščitno masko.«

 

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri