Španska znamka nakita UNOde50 premierno v Sloveniji!

UNOde50 (2)

Četrtek, 19. maja 2016, si bodo ljubitelji drznega, etno obarvanega, ročno izdelanega dizajnerskega nakita, zagotovo zapomnili, saj je Ljubljano po mednarodni prisotnosti v več kot 40 državah, 100 lastnih trgovinah in na več kot 2500 prodajnih mestih v modnih prestolnicah, kot so Madrid, Barcelona, Milano, Rim, London, Tokio in Moskva, v Modni hiši Ikona na Mestnem trgu premierno obiskala španska znamka UNOde50.

Michele Giaconi, slovenska predstavnika znamke UNOde50 in predstavnici Modne hiše Ikona.

Michele Giaconi, slovenska predstavnika znamke UNOde50 in predstavnici Modne hiše Ikona.

Znamka, ki je letos slavi 20. obletnico obstoja, je začela pisati zgodovino v letu 1996, ko se je skupina oblikovalcev odločila, da ustvari slog nakita, ki bi prekinil z vsem, kar je bilo pred njim. Začeli so z ustvarjanjem le 50 enot posameznega modela in od tod izhaja tudi ime za nenavaden nakit, ki izziva konvencionalno, se spogleduje z neobičajnim in uteleša lahkoten boemski duh. Sčasoma je odmeven uspeh znamke UNOde50  vodil k povečanju proizvodnje, ime pa je ostalo kot opomnik, da sta že od prvega dne kakovost in izvirnost vsakega kosa njihova prioriteta. Podjetje je še naprej zavezano ekskluzivnosti s svojo »omejeno izdajo« 50 kosov v vsaki kolekciji.

Inovativen dizajn nakita vas bo očaral.

Inovativen dizajn nakita vas bo očaral.

Vpadljivim čarom edinstvenega dizajnerskega nakita so na včerajšnjem dogodku, na katerem je bil prisoten tudi mednarodni direktor prodaje za znamko UNOde50 Michele Giaconi, podlegle modne urednice, novinarske in blogerke, med drugim tudi voditeljica Manja Plešnar, ki je dogodek zapustila s prvim nakupom in pravim modnim sladkorčkom – zapestnico Wakame, predmetom poželenja številnih včerajšnjih udeleženk dogodka. Slednje so se ob ogledovanju posrebrenega kovinskega nakita, okrašenega s kamni, »choker« ogrlic, »earcuff« uhanov, opaznih in pregibnih prstanov ter drugih izvirnih stvaritvah, ki dopolnijo vsak stil, razvajale z domačimi dobrotami Slovenske hiše.

Manja Plešnar, Michele Giaconi in Eva Ahačevčič

Manja Plešnar, Michele Giaconi in Eva Ahačevčič

Manja Plešnar je izbrala zapestnico Wakame.

Manja Plešnar je izbrala zapestnico Wakame.

Udeleženci so se razvajali ob kulinaričnih dobrotah Slovenske hiše.

Udeleženci so se razvajali ob kulinaričnih dobrotah Slovenske hiše.

Oblikovalska ekipa UNOde50 in Modna hiša Ikona vas vabita, da odkrijete vznemirljivo stran poletne sezone. Letos živite drugačno poletje, kjer čar noči prevzame dan in je uživanje na prvem mestu.

Udeležence dogodka je v prikupnih vrečkah čakala ikonična zapestnica UNOde50.

Udeležence dogodka je v prikupnih vrečkah čakala ikonična zapestnica UNOde50.

Dogodka se je udeležila tudi spletna urednica Grazie Eva Ahačevčič.

Dogodka se je udeležila tudi spletna urednica Grazie Eva Ahačevčič.

Kaj so temeljne lastnosti znamke UNOde50?

Izrazita ustvarjalnost, edinstven slog in drzni duh oblikujejo drugačno znamko. Pristen pečat UNOde50 izžareva izvirnost v vsaki stvaritvi. Vsem kosom je skupna drznost, pozornost do detajlov in ekskluziven DNK, zaradi katerega je blagovna znamka edinstvena in drugačna. K temu veliko pripomore tudi ročna izdelava, ki je eden od temeljnih stebrov filozofije UNOde50. Razvoj posameznega vzorca je edinstven proces v današnjem svetu nakita. Za celoten postopek – od začetne skice do dokončanega kosa – so odgovorni strokovnjaki v delavnicah v Madridu (Španija), kjer se nahaja sedež podjetja. Skupna lastnost vseh izdelkov je uporaba kovinske zlitine, ki omogoča realizacijo ekskluzivnih dizajnov, ter jim daje značilno teksturo ročne izdelave. Po oblikovanju so kosi posrebreni (15 mikronov) ali pozlačeni (3 mikroni) ter podvrženi temeljitemu nadzoru kakovosti.

UNOde50UNOde50 (1)

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si