Stran z zimsko utrujenostjo!

landscape-1484238697-woman-yawning-at-work

Zaradi različnih razlogov se veliko ljudi pozimi pritožuje zaradi utrujenosti. Ste tudi vi med njimi? Z uvajanjem petih povsem preprostih navad v svojo vsakdanjo rutino lahko zimsko počutje izboljšate in v vsak dan zakorakate z več energije in dobre volje.

Sprostitev: Ob napornem vsakdanu in mnogih obveznostih poskrbite, da boste imeli nekaj časa zase in za aktivnosti, ki vas osrečujejo. Stres zelo vpliva na utrujenost, tako da v prostem času odmislite na službo in težave ter se posvetite svoji družini in hobijem.

Zdrava hrana: O zdravi hrani in njenem pomenu je že toliko govora, da tu ni potrebne neke posebne razlage. Namesto težkih in mastnih obrokov izbirajte polnovredna živila, ki vas bodo prijetno nasitila, hkrati pa vam ne bodo »obležala« v želodcu in vas dodatno utrujala. Uživajte v zimski zelenjavi, kot so zelje, korenček, cvetača in por.

gospodicna_solata_magnesia

Vadba: Ljudje, ki redno vadijo, pravijo, da jim da vadba ogromno energije, zato se z veseljem redno odpravijo na rekreacijo. Za nekatere je to tek, druge z energijo napolni joga, tretji obožujejo skupinske vadbe, marsikomu pa je dovolj vsakodnevni dolg sprehod.

Tekočina: Pomanjkanje tekočine lahko vpliva na utrujenost, zato tudi v zimskem času poskrbite za dovolj velik vnos tekočine v telo. Priporočamo Magnesio, okusno mineralno vodo, ki blagodejna za telo, saj vsebuje priporočljivo kombinacijo mineralov, kjer prednjači magnezij, le-ta pa pomaga pri zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti.

limone_magnesia

Svetloba: Pozimi smo zaradi krajšega dneva deležni manj svetlobe, poleg tega pa je pogosto oblačno in megleno. Zato poskrbite, da bo v prostoru, kjer se nahajate večino dneva, čimveč svetlobe. Imejte odprte rolete in žaluzije in v sobo spustite naravno svetlobo.

Foto: PR

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si