SVETOVNI TEDEN RECIKLIRANJA 2016

H&M je objavil pesem in videospot za kampanjo ˝World recycle week 2016˝ (˝Svetovni teden recikliranja 2016˝) – ˝rewear it˝ (˝obleči ponovno˝), v katerem nastopa umetnica M.I.A. 

Cilj H&M-a je, da v času kampanje od 18. do 24. aprila v svojih 3.600 prodajalnah zbere 1.000 ton zavrženih ali ponošenih oblačil od svojih kupcev s celega sveta. Ta pobuda je del H&M-ovega poslanstva zapiranja ekološkega kroga – z recikliranjem odsluženih oblačil nastanejo reciklirana tekstilna vlakna za nove izdelke. H&M je s pobudo zbiranja oblačil začel že leta 2013.
M.I.A. je za dvig zavesti o tem vprašanju ekskluzivno za H&M in kampanjo ˝World Recycle Week˝ napisala pesem ˝Rewear It˝ (˝Obleči ponovno˝). H&M je pri tem tesno sodeloval s koreografom Aaronom Sillisom, ki je glasbo in besedilo te umetnice pretočil v plesne gibe za spot kampanje.

HM
Pri projektu ˝World Recycle Week˝ gre za širjenje zavesti o pomembnih okoljskih vprašanjih, kot so odlagališča smeti, ter promoviranje tega globalnega gibanja,“ pravi M.I.A.
Kot rezultat tega sodelovanja je nastal videospot, v katerem M.I.A. nastopa z eklektično skupino vplivnih in inspirativnih oseb s celega sveta – od glasbenikov, plesalcev in komikov, do ljudi, ki si strastno prizadevajo za okoljsko in družbeno trajnostnost – in prav vsak od njih ima izrazito osebni slog oblačenja ter stališča in razmišljanja. V tem videospotu so se zbrali, da bi zaplesali in tako poudarili pomen zbiranja in recikliranja oblačil.
Gre za enega najobsežnejših projektov s področja varstva okolja. Celoten videospot za kampanjo bo objavljen na hm.com 11. aprila 2016.
Oglejte si najavo za glasbeni spot:

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si