Tehnološko obarvano kulinarično doživetje, ki nas je ponovno povezalo

Mastercard® je otvoril prvo Pop-up restavracijo skupaj s chefinjo Ano Roš in Hišo Franko v središču Ljubljane.

Ponedeljkova otvoritev prve Mastercard Pop-up restavracije Priceless je v praznični ljubljanski vrvež ponesla prvovrstno kulinarično doživetje ter čudovit ambient Atrija glavne pošte v Ljubljani spremenila v prostor neponovljivih izkustev. Ta je pod svojim okriljem gostila 7. najboljšo chefinjo na svetu Ano Roš, ki se je s svojo ekipo Hiše Franko na pobudo podjetja Mastercard prvič preselila v Ljubljano in je cel teden od 6. do 11. decembra gostom ponujala prav poseben osem-hodni meni najbolj odmevnih uspešnic te priznane slovenske restavracije. Mastercard nas s tem kulinaričnim popotovanjem ponovno povezuje, dokazal pa je tudi, da je kljub veliki razdalji med bližnjimi vse mogoče. Na dan otvoritve je namreč s pomočjo najnaprednejše tehnologije – hologramske projekcije – za isto mizo združil dve ljubljeni osebi. Tako je z njegovo pomočjo gostja restavracije za isto mizo uživala v druženju s svojo ljubljeno osebo z drugega konca Slovenije.

Mastercard Pop-up restavracija Priceless postregla z edinstvenim doživetjem

Trenutne razmere so nas oddaljile od skupnih druženj z najbližjimi, a obenem naučile, da toliko bolj cenimo trenutke, ko se ponovno zbližamo ob prav posebnih priložnostih. Tega se zaveda tudi Mastercard, katerega poslanstvo je ustvarjati nepozabna doživetja, ki prebujajo čute in nas povezujejo. Da bi nas povezalo v edinstveni izkušnji, je tokrat zasnovalo nekaj, kar še nikoli doslej.

V sklopu lansiranja najnovejših ekskluzivnih ugodnosti za imetnike premium kartic Mastercard World in Mastercard World Elite, je tako uradno otvoril prvo Mastercard Pop-up restavracijo v Sloveniji. Edinstveno kulinarično doživetje, ki ga je zasnoval v sodelovanju s Hišo Franko in svetovno priznano chefinjo Ano Roš, so gostje izkusili v čudovitem ambientu Atrija glavne pošte v Ljubljani. Najboljša slovenska chefinja, ki je svojo kuhinjo na pobudo podjetja Mastercard prvič za cel teden preselila v Ljubljano, s presenečenji ni razočarala niti ob tej prav posebni priložnosti. Skupaj s svojo ekipo je zasnovala kar osem-hodni meni z največjimi uspešnicami priznane slovenske restavracije Hiša Franko, pri čemer slednje ne navdihujejo le z magičnostjo svoje navdihujoče estetike, temveč tudi s svojo ekskluzivnostjo. Omenjene jedi so lahko namreč prvič in tudi zadnjič gostje preizkusili le v Mastercard Pop-up restavraciji Priceless, danes, od ponedeljka do sobote so si ob 12. uri lahko privoščili kosilo, danes, v soboto, 11. decembra, pa si ob 19. uri ekskluzivno lahko privoščijo tudi večerjo.

Mastercard povezuje s pomočjo tehnologije

Ponedeljkov nepozabni dogodek ni postregel samo z najboljšo slovensko kulinariko, temveč je prvovrstno doživetje še dodatno nadgradil s pomočjo napredne tehnologije. Tako kot je povezal goste restavracije za isto mizo, je povezal in ponovno družil tudi dve ljubljeni osebi, ki ju je ločevalo pol Slovenije. Ob misli na tiste, ki se zaradi trenutnih razmer niso mogli udeležiti nepozabne večerje pod Mihelinovimi zvezdami, je Mastercard kulinarično doživetje nadgradil še s tehnološkim popotovanjem ter prek hologramske projekcije eno gostjo združil z njeno bližnjo osebo z drugega konca Slovenije za isto mizo vrhunskih kulinaričnih dobrot.

Luka Gabrovšek, poslovni direktor družbe Mastercard Slovenija, je ob otvoritvi Pop-up restavracije izpostavil:»Ponosni smo, da smo lahko ustvarili nekaj tako posebnega, kot je prva Pop-up restavracija v sodelovanju z vrhunsko chefinjo Ano Roš. Edinstveno kulinarično doživetje je prvovrstna pika na i, ki smo jo ustvarili v sklopu prevetritve programa ekskluzivnih ugodnosti za imetnike kartic World in World Elite. Veseli smo, da smo imeli priložnost ponovno dokazati, kako v praksi deluje naše poslanstvo, da z inovativnimi tehnološkimi rešitvami doživetja ponesemo na višjo raven. S pomočjo napredne tehnologije, holograma, smo namreč gostom ponudili več kot le doživetje, temveč tudi edinstveno povezovanje.«

Razvajanje brbončic in spremljanje inovativne tehnološke rešitve je svoj vrhunec naposled doživelo še s prav posebno razglednico, ki je vsakega gosta povezala s svojim ljubljenim, ki bi si ga na ta posebni večer želel ob sebi. Razglednico so gostje lahko opremili s posebnim video posvetilom svojim najbližjim, za katere bi si želeli, da bi prav tisti trenutek delili z njimi, ter jo oddali v poštni nabiralnik, da bi skupaj z ekskluzivnim darilom dosegla naslovnika. Najprej so posneli video sporočilo v temu posebej namenjenemu separeju, potem pa razglednico opremili s QR kodo, na kateri je bilo zakodirano to video sporočilo. Ob prejemu razglednice bo prejemnik/ca QR kodo poskeniral/a s pametnim telefonom in si ogledal osebno sporočilo. Na ta način bodo prejemniki poleg prej omenjenega ekskluzivnega darila prejeli še toliko bolj pristno osebno sporočilce, ki bo pogrelo srce in polepšalo te praznične dni.

Za obisk Priceless doživetja je potrebna rezervacija, in sicer na priceless-popup.si.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si