The Vampire’s Wife v sodelovanju s H&M: glamurozna, skrivnostna in mogočno ženstvena kolekcija

H&M z navdušenjem napoveduje sodelovanje s kultno modno znamko The Vampire’s Wife, ki je nastala pod zamislimi britanske oblikovalke, manekenke in muze Susie Cave. The Vampire’s Wife, priljubljena modna insajderka, je znana po laskavih silhuetah, glamuroznih detajlih in nebrzdanem praznovanju žensk in ženske oblike. Kolekcija je napredna tako pri dizajnu kot tudi izdelavi, saj so oblačila narejena iz trajnostno pridobljenih materialov. Kolekcija bo na voljo v izbranih prodajalnah in na spletu od 22. oktobra 2020.

»V veliko čast mi je bilo, ko so me prosili, da prevzamem vlogo oblikovalke in kreativne direktorice za sodelovanje The Vampire’s Wife s H&M. H&M se je izjemno potrudil, da je ustvaril kolekcijo, navdihnjeno po temnem in čutnem svetu blagovne znamke The Vampire’s Wife. Upam, da bo ta kolekcija v veselje tistim, ki jo nosijo, kot je bilo meni, ko sem jo ustvarjala,« pravi Susie Cave, kreativna direktorica in oblikovalka.

Sodelovanje The Vampire’s Wife s H&M-om je drzno in ženstveno. Ključni kosi so mini obleka iz čipke z značilnimi rameni, mini obleka iz žameta s pentljo in romantično ogrinjalo iz srebrne čipke, ki je narejena iz recikliranega najlona in recikliranega poliestra. Značilni fokus blagovne znamke The Vampire’s Wife so silhuete, kar je opaziti pri dolgi čipkasti obleki z retro naborki na dnu obleke. Modni dodatki izražajo magičnost, saj verižice, zapestnice in ušesne manšete vsebujejo ikone oči, oblakov in seveda vampirskih zob. Tudi čipkaste rokavice brez prstov in bel snemlljiv ovratnik so igrivi. V vabljivo skrivnostni kolekciji prevladuje klasična črna barva z bleščeče srebrno čipko, razkošnimi manšetami in bogatimi žametnimi teksturami, ki dodajo razkošen pridih.

»S tem sodelovanjem želimo pri H&M in The Vampire’s Wife našim kupcem pokazati, da moda lahko in bi morala ženske opolnomočiti in spodbuditi, da se počutijo kot najboljša različica sebe. Že dolgo nas navdihujejo Susieina energija in vrednote blagovne znamke in navdušeni smo, da to nedvomno zelo posebno kolekcijo delamo skupaj,« pravi Maria Östblom, vodja oblikovanja ženskih oblačil pri H&M.

Skupaj s H&M je Susie Cave kreativna direktorica kampanje, ki nas vabi v The Vampire Wife svet s ključnimi temami kampanje: moč, ranljivost, intimnost, neznano in ženskost. Muza Samantha Snow, manekenka Eva Apio in britanska pesnica Greta Bellamacina so zvezde kampanje, ki zajemajo skupne vrednote napredka in opolnomočenja žensk tako v sliki kot v filmu.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si