Tibi jesen 2024

»Včasih se trudim prepoznati tisti specifičen trenutek v času, ko se nekaj uveljavi in ​​postane »navdih« za kolekcijo. Pogosto gre za nekaj odkritega, počasi in z plastmi, ko kolekcija že nastaja. Ko nas nekaj globoko premakne, to ne postane načrt, na podlagi katerega bi lahko ustvarjali, ampak mesto, kjer začnemo razpravo in razumemo »zakaj« za našimi občutki. Na začetku smo ugotovili, da se sklicujemo na kampanje iz 90. let. Niso nas pritegnila oblačila, temveč manekenke same – ženske, ki so imele imena in jim je bilo (dano, vzeto?) dovoljenje, da imajo identiteto. Imele so pomanjkanje samozavesti, svobode gibanja in drugačnosti. Linija ni potrebna, samo stališče. Vsaka fotografija nas je utrdila v prepričanju, da je želja po raziskovanju konceptov, ki se nam zdijo zanimivi, vsa potrditev, ki jo potrebujemo. Eksperimentiranje z oblikami, pragmatizem, izveden s subverzijo in dekonstruirano krojenje zaznamujejo celotno kolekcijo. Prepričanje, da ustvarjamo na naraven in intuitiven način, gledamo naprej in ne nazaj, nas je povsem prevzelo. Zasnovana z namenom in brez algoritma, ki bi narekoval smer. Kristen McMenamy najbolje posreduje našo vizijo. Prišla je v naš studio, izbrala svojo glasbo, naredila svoje. Umaknili smo se nazaj in opazovali. V tistem trenutku se zaveš, kako redko je in prav zato tako posebno in navdihujoče, zaupati umetniku, da samo obstaja in pusti, da se rezultat razvije. Sodelovali smo z Laro Angelil, ki ji uspeva eksperimentiranje in manipuliranje s svetlobo v črno-beli klasični fotografiji. Našo kolekcijo smo želeli videti skozi njen objektiv. Kara Janx je ustvarila keramične kose, na katere so pogrnjeni razstavni deli. Naročili so ji, naj nam dovoli, da vidimo njeno vlogo pri delu in da vsak kos razvije na način, ki se ji zdi zanimiv. Marinu in Marku pri fLOVERju so pokazali fotografije kampanje in jim rekli, naj se potrudita po najboljših močeh. Močan, ne premišljen, ampak premišljen. Jesen 24 nas popolnoma razkrije. To smo samo mi. Delo z umetniki, ki jih občudujemo, in ustvarjanje dizajnov, ki nas nagovarjajo čustveno in pragmatično. Kolekcija je bila zasnovana z najboljšimi materiali nadarjenih rokodelcev po vsej Evropi in na Japonskem ter se manično osredotoča na našo neomajno obsedenost s stilom, športom in uporabnostjo. Človeška vsebina je tukaj, izpostavljena, da jo občutite in se odzovete.” -Amy Smilovic, kreativna direktorica in ustanoviteljica Tibi

This slideshow requires JavaScript.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si