To je navlaka, ki ovira vaš prodajni uspeh

Mnogi podjetniki imajo na začetku svoje poti trdno usidrana prepričanja o tem, kaj pravzaprav je prodaja.

Predvsem to besedo spremljajo negativne konotacije v stilu »Ljudje ne marajo prodajalcev« ali »Prodajalci lažejo in so vsiljivi«. Vse to je navlaka, ki nas ovira na poti k uspehu, zato je ključnega pomena, da se je znebimo in na prodajo začnemo gledati kot na znanost, ki zahteva natančno določene tehnike in etičen pristop.

Chet Holmes je kot priznani podjetniški trener, strateški vodja, strokovnjak za poslovno rast in predavatelj s svojim znanjem pomembno vplival na razvoj številnih, svetovno poznanih, podjetij in oblikoval na stotine oglaševalskih kampanj in prodajnih sistemov. V svetu poznan kot “svetovalec za milijon dolarjev” je usodno vplival tudi na podjetniško pot Roberta Roliha, mednarodnega bestselling avtorja knjige The Million Dollar Decision in evropskega javnega govorca leta 2015 po izboru Professional Speakers Academy iz Londona, ki mu je po poslušanju avdio predavanja Cheta Holmesa uspelo prodajo povečati za več kot desetkrat.

»Če ima oseba problem, ki ga lahko ti rešiš s svojimi izdelki ali storitvami in če verjameš, da ga lahko ti rešiš bolje kot konkurenca, potem je tvoja moralna odgovornost, da prodaš svojo rešitev. Če ne boš prodal, boš sogovorniku naredil poslovno in osebno škodo,«

je bila misel iz Chetovega predavanja, ki je naredila revolucijo tudi v Rolihovem podjetju.

 

Ne pozabite na etiko!

Pomembno je, da na začetku sestanka s potencialno stranko ugotovite, ali ima probleme, ki jih rešuje vaše podjetje. Prav tako je bistvenega pomena, da znate te probleme reševati bolje kot konkurenca. Če sta vaša odgovora pritrdilna, je vaša moralna odgovornost, da prodate. V kolikor vaše podjetje problemov stranke ne bo rešilo bolje kot konkurenca ali vaša storitev nikakor ne bo koristila stranki, potem s tem ne izgubljajte časa in pozornost usmerite v druge projekte.

»Ko sem razumel, da s prodajo svojih storitev rešujem probleme ljudi in s tem njihova poslovna in osebna življenja, sem v glavi rešil tisto veliko negotovost glede prodaje, ki je izhajala iz mojega otroštva. Dovolil sem si biti odločen in samozavesten pri prodaji, saj sem prodajal le strankam, ki jim je moja storitev zelo koristila,«

pripoveduje Robert Rolih in dodaja, da je etika v prodaji ključnega pomena: »Etična prodaja pomeni, da odločno prodajaš ljudem, ki jim lahko izboljšaš življenje. In v takšnih primerih imaš celo moralno odgovornost, da jim prodaš.«

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri