To je prigrizek, s katerim bo teža kar kopnela!

Gotovo ste že večkrat slišali: “Jejte večkrat in majhne obroke! Nikar ne stradajte telesa in se enkrat na dan močno najejte!” Takšna in podobni stavki prihajajo iz ust strokovnjakov za prehrano, osebnih trenerjev, inštruktorjev za vadbo in zdravnikov. Prigrizki med obroki so izrednega pomena, saj se zahvaljujoč njim med glavnimi obroki manj “nažiramo” in nam posledično pomagajo pri izgubi teže. Malice in drugi prigrizki pa so lahko tudi način, s katerim v telo vnesemo sestavine, ki pogosto manjkajo v glavnih obrokih. Predstavljamo vam tri primere prigrizkov, s katerimi boste še korak bližje dobremu počutju in vaši idealni teži:

010

Toast z avokadom: Na rezino polnozrnatega toasta namažite pretlačen avokado in ga obložite s trdo kuhanim jajcem in semeni.

pomegranate-apple-salad-with-greek-yogurt

Grški jogurt z jabolkom in orehi ali mandlji: V grški jogurt zamešajte naribano ali na koščke narezano polovičko jabolka, žličko mandljev ali orehov, žlico rozin in ščep cimeta.

Peanut-Butter-Chocolate-Banana-Bite

Visokoproteinska banana z arašidovim maslom: Med kolobarje polovice banane dodajte mešanico arašidovega masla (med arašidovo maslo zamešajte pol merice vode in pol merice proteinskega praška) in uživajte v slastnem obroku.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si