Kar nosite v torbi, veliko pove o vas. Organiziranost, vestnost in zanesljivost pa so vrednote, ki jih delodajalci najbolj cenijo. Da bo te vrednote sporočala tudi vsebina vaše torbice in vam jim obenem pomagala slediti, vam GRAZIA predstavlja pet stvari, ki jih morate nujno imeti v svoji torbici, ko se odpravljate na delo.
1. Bombažna nakupovalna vrečka
Svoje trajnostno razmišljanje pokažite z zložljivo bombažno nakupovalno vrečko. Prav vam bo prišla, ko se boste s sodelavci odpravili po malico, pa tudi, ko bo odzvonil konec delovnika, saj nas večina v zadnjih minutah dela že razmišlja, kaj manjka v domačem hladilniku. Tako vas bo naravi prijazna nakupovalna vrečka rešila nakupa zmeraj novih plastičnih vrečic.
2. Prenosni polnilec telefona
Telefonski klici, naročanje malice, spremljanje družbenih omrežij, ogled videokonferenc preko mobilnika, vse to prazni baterijo, ki se nemalokrat izprazni že pred koncem delovnega dne. Da mobilnemu telefonu ne zmanjka goriva v celoti, imejte vednos sabo prenosni polnilec. Ponavadi zadošča za dva polnjenja, tako da ga lahko posodite tudi sodelavcu iz sosednje mize.
3. Steklenička za vodo
Pri izbiri steklenice za vodo bodite še posebej pozorni, da je ta neprepustna, kompaktna in enostavna za prenašanje po torbi. Delovne torbe pogosto vsebujejo pomembne dokumente in elektronske naprave, ki morajo ostati brez kaplje vode. Z vodo pri roki ostajate hidrirani in pripravljeni tudi na bolj naporne delovne podvige.
4. Kavno presenečenje za sodelavca
Med napornim delovnikom marsikomu popusti motivacija in vztrajnost, zato imejte v torbi zmeraj sladko presenečenje, s katerim lahko dan polepšate tudi sodelavcu. In kaj je slajše presenečenje od kave Barcaffè Cappuccino Classic? Kremast mlečno-kavni okus prepriča še tako zahtevne okuse uživalcev kave, hkrati pa je odlična priložnost za krajšo pavzo in zmeraj zaželen klepet.
5. Kuli in list papirja
Ni je osebe, ki je nekdo še ni prosil za kuli. Prav tako pa si tudi sami večkrat želimo kaj zapisati pa pisala v torbici ne najdemo. Kuli ali dva in list papirja ali manjši zvezek si shranite v žepek torbice, da bo zmeraj na dosegu rok, ko vas prešine nova ideja ali pa ko si želite zabeležiti nov termin za klepet ob kavi.