Letošnjo pomlad je Crocs otvoril v igrivem duhu. Za pravo dozo barvitega prebujanja je poskrbel s pomladnim druženjem in predstavitvijo novih odtenkov in modelov obutve, ki že krasijo modne police trgovine Emporium. Crocs, eden izmed najbolj znanih ponudnikov udobne obutve, je med seboj povezal znane slovenske obraze, med njimi tudi člane glasbene skupine MRFY, in z njihovo pomočjo izbral TOP Crocs par letošnje sezone.
Emporium se je v torek, 9. aprila 2024, preoblekel v Crocs DNK. Prostor je zaobjela tradicionalna zelena barva in živahni motivi Jibbitz priponk, ob obhodu prizorišča pa so gostje spoznali široko ponudbo različnih Crocs modelov; od natikačev, sandal, modelov s platformo, do klasičnih cokel. Prijetnega druženja so se udeležili novinarji, vplivneži in znani slovenski obrazi, med njimi vsem znana glasbena skupina MRFY, ki na trenutni turneji polni slovenske odre in navdušuje v svojih Crocs favoritih. Glasbeniki so si izbrali najljubši Crocs par in ga po svojih željah okrasili z Jibbitz priponkami ter tako pokazali in prikazali svoj jaz. Crocs slogan »come as you are« močno pooseblja MRFY-je, saj preko glasbe izražajo sebe, svoje vrednote in navdihujejo ostale.
Na dogodku so vsi zbrani izglasovali TOP Crocs par te pomladi, pri čemer se je izkazalo, da sta dva para prejela enako število glasov. Če želiš v letošnjem letu biti v koraku s časom in nadvse trendi, sta Classic Geometric Clog v črni barvi in Classic Crush Clog v odtenku latte tvoja prava izbira. Zmagovalca sta prepričala največ udeležencev in dokazala, da sta TOP izbor za vsako priložnost – poletno zabavo, delo v pisarni ali udobne počitnice. Z udobjem, trendi izgledom in enostavnim čiščenjem bosta prepričala tudi najbolj zahtevne.
Mnogi povabljeni so svoje modne zapovedi sezone prikazali že na samem druženju. Vplivnice Rebecca Gliha, Jasna Vale ter Alja in Billie, dizajnerka Anita Miklavčič, glasbenica Astrid in še mnogi drugi so must-have Crocs par kombinirali z najljubšimi kosi svoje garderobe in ustvarili drzne in vpadljive stajlinge. Prijetno in barvito vzdušje je popestrila izbrana pogostitev z vpadljivo torto v obliki Crocs cokle in majhnimi figuricami članov skupine MRFY, DJ pa je popeljal čute po lestvici poletnih hitov.
Crocs s svojo edinstveno obutvijo, ki že s samim imenom vzbudi v potrošniku prepoznaven vizualen priklic, izstopa iz množice. V ospredje postavlja posameznika, saj ga želi motivirati, da zapleše v svojem veličastnem stilu, polnem samozavesti in ljubezni do sebe in drugih. Z različnimi modeli, oblikami, odtenki, vzorci in Jibbitz priponkami, ki omogočajo unikatno in vsestransko personalizacijo na najvišji ravni, nenehno gradi na temeljih skupnosti in kolektivnosti. Sledi trendom in željam uporabnikov, prilagaja ponudbo in išče načine, kako bi se še bolj približal posameznikom. Pa naj bo to preko licenčnih sodelovanj, kot NBA, Barbie, Hello Kitty, McDonalds, ali preko modelov, ki se odmikajo od prepoznanih luknjic in presegajo meje minimalizma in elegance.
Crocs osrčje v prvi vrsti bije za vse, ki si drznejo biti to, kar v resnici so. Nagovarja posameznike, da najdejo navdih v vsem, kar jih veseli, si upajo biti drugačni in stopiti izven predvidenih modnih okvirjev.