Trajnostni jeans in pariški Teden mode: DIESEL RED TAG x READYMADE

Projekt DIESEL RED TAG k sodelovanju povabil japonskega oblikovalca znamke READYMADE

 

“Upcycling” oz. upcikliranje (kreativno nadgrajevanje) kot način trajnostnega ravnanja v modni industriji

“Tudi modna industrija je odgovorna za onesnaženje planeta, zato sem v skladu s problematiko globalnega segrevanja in trajnostnih praks z znamko DIESEL ustvaril kolekcijo iz gore starega in rabljenega jeansa,” je povedal Yuta Hosokawa kot najaktualnejši povabljenec k projektu DIESEL RED TAG.

 

DIESEL RED TAG X READYMADE

 

Kultna znamka jeans modnih izdelkov DIESEL je s ponosom naznanila Yuto Hosokawa kot njihovega novega izbranega oblikovalca, ki se jim je pridružil pri trajnostno naravnanem projektu DIESEL RED TAG (predhodno so bili v projekt vključeni tudi Shayne Oliver iz Hood By Air, Glenn Martens iz Y/Project, Gosha Rubchinskiy iz GR-Uniforma ter Samuel Ross iz A-COLD-WALL). Hosokawa je znan po svoji lastni blagovni znamki READYMADE, ki sloni izključno na upcikliranih oblačilnih kosih.

 

Moderno z vintage pridihom

READYMADE pod kreativno taktirko Yuta Hosokawe je bila ustanovljena leta 2013 in je vse do danes obdržala sloves inovativne in globalno prepoznavne modne znamke, ki je znana po trajnostnih pristopih oblikovanja. Kreacije in modni dodatki so izdelani iz starih ter za svoj primarni namen neuporabnih vojaških šotorov in rabljenih potovalnih torb, ki so se zaradi izjemne trpežnosti materiala izkazale kot kakovostna surovina vseh nadaljnjih novih modnih izdelkov.

Za DIESEL RED TAG je Hosokawa zasnoval kolekcijo šestih unisex kosov, ki bodo na voljo v omejeni izdaji ročno izdelanih 250 kosov. Ekskluzivna kolekcija vključuje jakno z ovratnikom, multifunkcionalno “utility” jakno, potovalno torbo, baseball čepico in dva para hlač posebej krojena za ženske in moške ter je izdelana iz recikliranega jeansa.

 

Kolekcija DIESEL RED TAG X READYMADE

This slideshow requires JavaScript.

 

Trajnostno podkrepljen projekt DIESEL RED TAG X READYMADE  je bil uradno predstavljen 26. septembra v sklopu Tedna mode v Parizu. Kolekcija upcikliranih modnih kosov, ki jih bo ročno izdelal sam oblikovalec Yuta Hosokawa, bodo v izbranih trgovinah po izboru Tomorrow kot glavnega partnerja projekta RED TAG dostopna januarja naslednje leto.

 

Utrinki s predstavitve kolekcije DIESEL RED TAG X READYMADE na pariškem Tednu mode.

This slideshow requires JavaScript.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri