Tudi dekleta soustvarjajo tehnološko prihodnost

Program Girls4Tech™ dosegel mejnik z milijonom udeleženk v 30 državah

 

 

Mastercard želi do 2025 navdihniti 5 milijonov deklet k zasledovanju prihodnosti na področju STEM

Girls4Tech™, vpliven program podjetja Mastercard za znanost, tehnologijo, inženirstvo in matematiko (STEM), je dosegel svoj začetni cilj izobraziti milijon deklet. Program ima sedaj novo navdihujočo ambicijo in sicer želi do leta 2025 doseči pet milijonov deklet.

Program, zagnan leta 2014, nudi dejavnosti in učne načrte, ki temeljijo na globalnih standardih znanosti in matematike in vsebuje poglobljeno strokovno znanje podjetja Mastercard na področju tehnologije in inovacij ter udeleženkam omogoča dostop do številnih zaposlitvenih priložnosti na področju STEM, kot so poklici na področjih zaznavanja prevar, podatkovne znanosti in programiranja.

Na začetku je program ponujal praktično izobraževanje, ki so ga izvajali prostovoljci, sedaj pa se je razširil na nove teme, kot sta umetna inteligenca in kibernetska varnost, ter izboljšal dostop do svojega učnega načrta STEM z uporabo digitalne učne izkušnje Girls4Tech Connect, ki je že prevedena v osem jezikov.

 

Susan Warner, podpredsednica oddelka za talente in sodelovanje s skupnostjo ter ustanoviteljica Girls4Tech™, je dejala: »Naš cilj je posredovati temeljno znanje STEM in razviti kritične veščine za 21. stoletje, ki jih dekleta potrebujejo za uspešen študij in poklicno pot. Naš program spodbudi njihovo radovednost za področja STEM in jim te veščine omogoča uporabiti v resničnem življenju.«

 

Kako Girls4Tech dostopa do bodočih STEMinistk

– Objava zagona partnerstva z Discovery Education – vodilnim svetovnim podjetjem za nudenje digitalnih učnih programov, vključujočih vsebin in profesionalnega učenja od vrtca do konca srednje šole – za oblikovanje digitalnega učnega načrta Girls4Tech, s katerim želimo do leta 2023 doseči 1,6 milijona deklet.

– Sodelovanje z drugimi svetovnimi in nacionalnimi organizacijami, kot so Scholastic, AIF, Major League Baseball, Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE), R&A, YCAB v Indoneziji in Arus v Maleziji, za razširitev programa in nudenje veščin STEM dekletom med 8 in 16 leti na edinstvene načine.

– Izdelava novih učnih načrtov, za večjo izpostavljenost študentov rastočim področjem kibernetske varnosti in umetne inteligence.

– Uvedba novih programov, kot sta Girls4Tech 2.0 za dekleta stara od 13 do 16 let in Girls4Tech & Code, 20-tedenski tečaj programiranja za dekleta stara od 8 do 10 let.

 

Pomikanje k večji zastopanosti deklet v STEM

Leta 2019 je Mastercard naročil izdelavo raziskave, s katero je želel pridobiti boljši vpogled v razlike med spoloma in generacijami glede dojemanja in odnosa do programov, ki temeljijo na STEM. Raziskava je želela razkriti tudi izzive in razloge za motivacijo, ki so jih študenti navedli pri izbiri svojih učnih smeri in poklicne poti.

Raziskava je razkrila, da so dekleta manj samozavestna, deležna manj spodbud in potrebujejo več mentorjev v STEM. Program Girls4Tech podjetja Mastercard mladostnicam ponuja prav vse te elemente.

 

Za več informacij o Girls4Tech in dostop do spletnih predavanj, obiščite Girls4Tech Connect.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si