[TUNEL 29]: Oblikovanje za postapokaliptični svet

Muzej za arhitekturo in oblikovanje, 18. junij−16. avgust 2020

LJUBLJANA – Po tem, ko je razstava [Tunel 29]: Oblikovanje za postapokaliptični svet zaradi pandemije covid-19 v virtualni obliki zaokrožila po svetu, se zdaj seli v fizični prostor. Skupinska postavitev 30 izbranih izdelkov domačih ustvarjalcev in ustvarjalk različnih generacij, ki tematizirajo bivanje v svetu, soočenim z okoljsko krizo in virusno resničnostjo, je v organizaciji Centra za kreativnost (CzK) prvotno nastala za milanski teden oblikovanja. Zaradi spremenjenih okoliščin v svetu jo zdaj odpirajo v četrtek, 18. junija 2020, v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje Slovenija (MAO). Odprtje razstave bo ob 18. uri z vodenim ogledom, ob 19. uri  pa na muzejskem dvorišču sledi okrogla miza o internacionalizaciji oblikovanja.

 

 

Skupinska razstava izdelkov, ki so bili izbrani na odprtem pozivu, uprizarja postapokaliptični svet, v katerem je naravno okolje uničeno, zato se življenje odvija le še v [Tunelu 29].  

Zasnovani scenarij z izbranimi projekti predpostavlja temno prihodnost, postindustrijsko distopijo, kjer življenje vztraja le še v strogo nadzorovanem umetnem okolju, napolnjenem s pohištvom iz reciklirane plastike, z lesom invazivnih rastlinskih vrst in nabranimi odpadnimi kovinami, kjer preživeli gojijo svojo hrano. Kako se prizadevanja za spopadanje s takšno resničnostjo odražajo v oblikovanju za prihodnost? In kako lahko s svojimi navadami vplivamo na to, da se ne zgodi apokaliptični scenarij?

Kot poudarjajo v Centru za kreativnost, se bo oblikovanje v prihodnosti vrnilo k lokalnemu. Potrebne bodo enostavne in večnamenske rešitve. Še bolj bo poudarjena potreba po samooskrbi. Okrepili bomo spretnosti, kot je gojenje lastne hrane, se naučili izdelovanja pohištva in reciklirali staro. Vrnili se bomo k obrtnemu izdelovanju in pozivali k oblikovanju digitalnega sveta po meri človeka. Iz mest se bomo vse pogosteje selili na podeželje.

 

Kreativna podjetja na tujih trgih

Ob odprtju razstave [Tunel 29]: Oblikovanje za postapokaliptični svet so v CzK v okviru programa Kreativnega pospeševalnika v četrtek, 18. junija 2020, ob 19. uri izvedli okroglo mizo o internacionalizaciji v kreativnih industrijah.

Pojavnost na tujih trgih je za kreativna podjetja pogosto nujna, pri čemer je za vzpostavitev prepoznavnosti blagovne znamke in redne prodaje v tujini potrebna dobra strategija. Na vprašanja, kako se internacionalizacije lotiti in osvojiti tuje trge, zakaj in na kakšen način se udeleževati sejmov v tujini, kako doseči večjo mednarodno prepoznavnost in kako so se (ter se bodo) načini internacionalizacije spremenili v času covida-19, bodo na javnem pogovoru odgovarjali predstavniki podjetij, ki že uspešno poslujejo s tujino.

Svoje izkušnje bodo predstavili: Gorazd Malačič, direktor podjetja Asobi; oblikovalka Tina Rugelj; Matej Feguš, lastnik podjetja Donar in Petra Ambrožič iz SPIRIT Slovenija.

This slideshow requires JavaScript.

 

Dogodek bo potekal na dvorišču Muzeja za arhitekturo in oblikovanje, možno pa ga bo spremljati tudi preko spletnih omrežij CzK. Na dogodek se je potrebno prijaviti preko spletne prijavnice: (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScQb1YCdzUvvSDHCsc8fhum6nNw0dsRZPT5qm-UPUiId9Z-hg/viewform

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si