Oglaševalska agencija Futura DDB je v okviru svetovno znanega oblikovalskega tekmovanja pridobila mednarodno nagrado za oblikovanje “Red Dot”, in sicer že enajsto po vrsti. Gre za eno najbolj prestižnih in prepoznavnih oblikovalskih nagrad na svetu. Namen natečaja je nagraditi in počastiti izjemne oblikovalske dosežke na področju oblikovanja izdelkov (Product Design), oblikovanja komunikacij (Communication Design) in zasnov oblikovanja (Design Concept).
Žirija mednarodnih strokovnjakov je nagrado za izjemne oblikovalske dosežke Red Dot Award: Brands & Communication Design 2021 dodelila oglaševalski agenciji Futura DDB za oblikovanje embalaže ‘Olivno olje Petar Grašo in Tomaž Kavčič’.
Sporočilo, ki komunicira
Ozadje zgodbe o oblikovanju komunikacije predstavljata priljubljeni dalmatinski pevec in skladatelj Petar Grašo ter naš nagrajeni kuharski chef Tomaž Kavčič, ki sta pred leti kupila nasad oljk. Ta se nahaja v okolici Splita, kjer sta dolgoletna prijatelja tudi ustvarila skupni prvenec ekstra deviškega olivnega olja. To odlikuje nežno uglašena tekstura in blag ton okusa. Futurina ekipa, ki jo je vodil Žare Kerin, kreativni in umetniški direktor tega projekta, je pri oblikovalski rešitvi v ospredje postavila prvovrstno sestavino olja, a obenem niso pozabili na avtorjevo uspešno glasbeno pot: »Naša naloga je bila, kako ‘uglasbiti’ oljčno olje, zato je na preprosti steklenički v ospredju grafični element olive v obliki note. Ta pa ni samo glasbeni simbol, saj velikokrat rečemo, on je prva violina, čeprav naziv nima povezave z glasbo. Človeka postaviš na visoko raven, in to sem želel pri tem projektu izpostaviti, saj sta nosilca dva virtuoza, kuharski in glasbeni,« je ob novici o nagradi dejal Žare Kerin. Na vprašanje, kaj odloča o najboljšem med odličnimi projekti, je poudaril: »Na ta natečaj ne prihajajo projekti, ki so povprečni. Menim, da je žirijo prepričala enostavna, neposredna in čista ideja, ki praviloma ljudem ostane v spominu – simbolizirano in uglasbeno oljčno olje.«
Izdelek ni v prosti prodaji, najdemo ga v dalmatinski restavraciji Petra Graša kot tudi v gostilni Tomaža Kavčiča. Njuna ideja je bila, da košček dalmatinske zemlje preneseta v njuni restavraciji, Futurina ekipa pa je poskrbela za popolno sporočilo.
Enajsta rdeča pika je za agencijo Futura DDB še toliko bolj pomembna, saj je na letošnji natečaj prispelo rekordno število prijavljenih del. »Na področju znamk in oblikovanja komunikacij je naša žirija izbrala samo najboljše projekte. Dejstvo je, da je vaš nagrajeni projekt izvrsten, saj ste z njim v močni mednarodni konkurenci izstopali, in hkrati prepričali tudi strokovnjake,« je ob nagradi agenciji Futura čestital profesor Dr. Peter Zec, ustanovitelj in direktor nagrad Red Dot.
Letošnje nagrade Red Dot bodo podelili 12. novembra.
GRAZIA oglaševalski agenciji Futura DDB ob prejemu nagrade iskreno čestita!