Union Hotels Collection naznanja novo dobo vodilne ljubljanske hotelske skupine

Union hoteli postajajo Union Hotels Collection, uHotel pa nova samostojna blagovna znamka nekdanjega Grand hotela Union Business

 

Vir: https://www.instagram.com/grandhotelunion/

 

Vodilna ljubljanska hotelska skupina Union hoteli z novo korporativno blagovno znamko, novo identiteto nekdanjega Grand hotela Union Business in osveženo celostno grafično podobo skupine nadaljuje razvoj ter prehod v novo obdobje v svoji več kot 110-letni zgodovini. Nova blagovna znamka Union Hotels Collection sporoča, da skupina usmerjeno razvija specifično identiteto vsakega od svojih štirih hotelov, ter je obenem obljuba vrhunske storitve in prefinjene pozornosti do vsakega gosta.

 

V skladu s to poslovno strategijo se bo Grand hotel Union Business na Miklošičevi cesti 3 odslej predstavljal in tržil pod blagovno znamko uHotel, ki nakazuje dediščino Union hotelov, samo vizualno podobo novega znaka pa je navdihnilo arhitekturno zelo značilno notranje stopnišče v obliki črke u. Obsežen projekt prenove blagovne znamke celotne hotelske skupine in posameznih hotelov zaokrožuje lansiranje nove spletne strani uhcollection.si.

 

uHotel se tako odslej ločeno od Grand hotela Union pozicionira kot povsem samostojen hotel, ki je unikaten preplet sprostitve in udobja. Namenjen je predvsem družinam, ki iščejo nepozabno izkušnjo bivanja ob raziskovanju zelene prestolnice, zgodovinskih znamenitosti ali kulinaričnih posebnosti, pa tudi poslovnežem. Hotel se v najvišjem nadstropju ponaša z notranjim bazenom, wellness področjem s teraso in pogledom na grad ter telovadnico.

 

»Korporativna blagovna znamka Union Hotels Collection poudarja predvsem zgodovino in tradicijo odličnosti na ravni skupine. Beseda ‘collection’ pa nakazuje, da gre za zbirko štirih unikatnih ljubljanskih hotelov, za katere smo strateško razvili ponudbo in specifične trženjske nastope, vključno z zgodbo blagovne znamke vsakega hotela, pozicioniranjem, ciljnimi skupinami in trženjskimi aktivnostmi. Sestavni del te prenove sta tudi nova celostna grafična podoba na ravni skupine in posameznih hotelov, ki je plod našega internega znanja, ter povsem nova spletna stran,« je povedal Matej Rigelnik, glavni izvršni direktor Union hotelov d. d.

 

Sofisticirani in veličastni secesijski dragulj Grand hotel Union, nežno sproščeni uHotel, retro elegantni Hotel Lev in hipstersko-futuristični Central hotel so ne samo zelo specifične identitete, namenjene različnim segmentom obiskovalcev Ljubljane, ampak tudi različne zgodbe, podobe in izkušnje, ki jih vsak od štirih hotelov ponuja svojim gostom. Ekipa za marketing Union Hotels Collection je vse to upoštevala in prelila v novo vizualno podobo skupine in njenih hotelov.

 

Nova spletna stran uhcollection.si sledi poslovno-razvojni strategiji skupine, saj je vsak hotel individualno predstavljen s svojo vizualno podobo, izvirno zgodbo, namestitvenimi kapacitetami, dodatno ponudbo in storitvami, vse skupaj pa povezuje korporativna raven skupine. Skupen je tudi enoten spletni rezervacijski sistem, ki zagotavlja zajamčeno najboljšo ceno ob direktni rezervaciji.

 

Po letošnjem zaključku dveh obsežnih investicij, in sicer odprtju Central hotela v aprilu in končani prenovi Hotela Lev v juniju, nova blagovna znamka skupine, nova celostna grafična podoba in identiteta uHotela predstavljajo še en strateški mejnik v razvoju Union Hotels Collection.

 

Galerija logotipov

 

This slideshow requires JavaScript.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri