Ustvarite boljši svet skupaj z Lidlom!

lidl_movember2016_banner_1200x624_logo

Ob današnjem hitrem tempu življenja le redko pomislimo, da nas lahko na naši poti kar koli ustavi. Običajno se moški s tem še redkeje ukvarjajo kakor ženske, zato je še bolj pomembno, da spregovorimo o težavah in stresu, ki ga doživljajo. V Lidlu Slovenija so se v novembru, ki ga spremljajo brki, v okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet odločili, da že četrto leto podprejo gibanje Movember ter jim pomagajo osveščati o raku na prostati in modih. Letos ne samo med zaposlenimi, ampak tudi med svojimi kupci.

“Dobrodelno akcijo letos prvič širimo tudi na naše kupce, saj menimo, da ni pomembno, kakšne brke nosimo, če želimo podpirati »movember« – dovolj je, da jih nosimo – pa četudi so od jogurta,” pravijo v Lidlu Slovenija.

Tako bodo v času med 7. in 30. 11. 2016 od vsakega prodanega navadnega litrskega tekočega jogurta Pilos 10 centov podarili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup tehničnih pripomočkov.

novinarska-konferenca-1-2

Pri zbiranju sredstev bodo pomagali tudi zaposleni v Lidlu Slovenija

Kot doslej, so v Lidlu Slovenija z namenom podpore »movembru« pripravili aktivacijo tudi za svoje sodelavce in sodelavke. Moški bodo prejeli brošuro o raku na prostati in modih ter preventivi in zdravljenju, vsi skupaj, tudi sodelavke, pa nalepke z brki. Slednji bodo pripomoček za zbiranje dodatnih sredstev za Klinični oddelek UKC Ljubljana. Z brki se lahko namreč fotografirajo in fotografijo pošljejo preko interne e-pošte. Za vsako prejeto fotografijo bo Lidl Slovenija dodatno prispeval 10 evrov donacijskih sredstev.

zaposleni-v-lidlu-slovenija-2

Foto: PR

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si