V poslovalnici HUMANIC v Ljubljani se odpira “Sneaker World”

Prodajni prostor, ki ga je oblikoval umetnik Filius de Lacroix.

V poslovalnici HUMANIC v Cityparku Ljubljana se je 23. septembra odprl prvi Sneaker World v Sloveniji. Kupcem ponuja edinstveno nakupovalno izkušnjo in je nastal v sodelovanju z umetnikom Filiusom de Lacroixom po vzoru poslovalnice HUMANIC na Herrengasse v Gradcu.

Sneaker World je ločen prodajni svet v poslovalnici, ki naj bi v prihodnosti nagovarjal dodatne ciljne skupine. Ponuja različne modele in blagovne znamke sneakerjev, tako priznanih znamk ON, Tommy Hilfiger, Armani Exchange, Calvin Klein, Nike, Adidas, New Balance, Guess in mnogih drugih, kot popolna novost pa so na voljo veganske, eko in trajnostne znamke ekn, Flamingo’s Life, Ekoalf idr. “Sneakerji so veliko več kot le športni spremljevalci, so modna izjava in nepogrešljiv del vsake dobro založene omare s čevlji. V novem Sneaker Worldu bodo naše stranke našle še večjo izbiro trendovskih blagovnih znamk,” pravi Christina Wittmann, vodja upravljanja izdelkov pri podjetju Leder & Schuh AG.

Umetniško sodelovanje s Filiusom de Lacroixom

Posebnost oddelka Sneaker World je, da je bil zasnovan v sodelovanju z umetnikom Filiusom de Lacroixom in njegovo ekipo. V poslovalnici v Gradcu je bila celotna površina ročno poslikana z impresivnimi grafiti. Po tem modelu je bil projekt Sneaker World zdaj izveden tudi v Sloveniji.

Umetnik iz St. Pöltna je izvedel že več obsežnih projektov za modne znamke in revije, s svojo umetnostjo pa želi vzbuditi čustva: “Sneakerji pomenijo urbani odnos do življenja, v katerega se lahko kupci potopijo v Sneaker Worldu. Da bi prenesel prav ta občutek, sem se odločil, da za izvedbo uporabim grafite,” pravi Filius de Lacroix, ko opisuje ozadje oblikovanja.

HUMANIC že približno 150 let velja za tradicionalno podjetje, ki si prizadeva za visoko avantgardno raven umetnosti in kulture. Z uspešno prenovo blagovne znamke vstopa v novo obdobje drznega, barvitega in edinstvenega Franza ter postavlja nove standarde v stroki. Modna oznaka je mednarodna in je akronim za: Fashion – Revolution – Attitude – Number One – Zeitgeist (Moda – Revolucija – Način razmišljanja – Številka 1 – Duh časa).

“Zavzemamo se za ustvarjalno svobodo umetnosti in namenoma postavljamo aktualne in avantgardne poudarke, da bi omogočili nove trende. Ta pristop je del naše podjetniške filozofije že približno 150 let,” dodaja Michael Rumerstorfer, član uprave družbe Leder und Schuh AG.

Tudi GRAZIA se je udeležila otvoritve Sneaker Worlda in bila nad ponujeno izbiro superg ter kreativnim dizajnom navdušena. Izbrala si je superge znamke Flamingo’s Life, ki so narejene iz organskih materialov. Poleg tega, da so trajnostne, so tudi izjemno mehke in izgledajo vrhunsko. Odlična izbira!

Več slik z dogodka pa si lahko ogledate v spodnji galeriji:

This slideshow requires JavaScript.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si