V Slovenijo prišla težko pričakovana – čudežna – lepotna znamka!

Leta 2010 sta Glenn in Shannon Dellimore za profesionalno uporabo in potrebe hollywoodskega zaodrja ustanovila blagovno znamko GLAMGLOW®. Svetovno središče zabave, glasbe, mode in lepote je s tem dobilo novo zvezdo. Leta 2011 so se izdelki GLAMGLOW® pričeli prodajati v parfumerijah in nato so v izjemno kratkem času osvojili svet; sedaj so na voljo v več kot 86 državah, v preko 6.500 luksuznih parfumerijah, Spa centrih, razkošnih hotelih itd. Korporacija Estee Lauder je leta 2015 kupila in prevzela blagovno znamko GLAMGLOW®, ki je tako postala najhitreje rastoča družba na področju nege kože. Ustanovitelja blagovne znamke GLAMGLOW® sta se znašla na seznamu top 25 inovatorjev v segmentu lepote.

Zgodba o GLAMGLOW® pa se je začela precej preprosto – na skupni večerji v znani restavraciji na hollywoodskih gričih, ki nudijo čudovit pogled na Los Angeles, je Dellimorovima eden izmed igralcev potožil, da nikakor ne najde izdelka, ki bi njegovo kožo naredil brezhibno in pripravljeno na fotografiranje. Želel je izdelek, ki bi nemudoma zmanjšal pore, zgladil drobne linije in gube ter koži podaril zdrav sijaj. Vse skupaj je postalo glavna tema večera in družno so ugotovili, da negovalni izdelek z enostavno uporabo, ki bi nudil takojšen učinek, preprosto ne obstaja. Dellimorova nista imela izkušenj v negi kože, a vendar sta se vseeno lotila ustvarjanja izdelka, ki bi zadovoljil potrebe njunih slavnih prijateljev. Zadeve sta se lotila z vso resnostjo in opravila številne raziskave ter tako prišla do najbolj učinkovitih sestavin, ki so jima pomagale v ustvarjanju revolucionarne formule, ki je prekosila vsa pričakovanja. Dellimorova sta v tistem času imela nov dom, dojenčka na poti ter ne najbolj optimistično gospodarsko napoved, zato sta v svoj prvi izdelek zelo racionalno vložila denar. Prazne lončke sta z izdelkom polnila kar v domači jedilnici in jih nato delila s prijatelji. Po približno tednu dni so se prijatelji vrnili s praznimi lončki in z zahtevo po dodatnem vzorcu izdelka; tokrat so vzorce želeli za svoje znane soigralce in vodstvene ljudi različnih filmskih studiev. Leto dni kasneje so že vsi vedeli za hollywoodsko “čarobno blato”, ki so ga skoraj vsi vsakodnevno uporabljali v času snemanja. Nekega večera sta Dellimorova prejela klic lastnika znane verige parfumerij, ki je želela prodajati njun izdelek. Še isti večer so nato sedli za mizo in v roke vzeli papir ter skupaj zasnovali embalažo in ime blagovne znamke – GLAMGLOW®. V razponu 5 let je GLAMGLOW® od teme pogovora na prijateljski večerji prerasel v neverjetno uspešno zgodbo v svetu lepote. Uspeh zakoncev Dellimore je bil nagrajen z naslovnico v reviji WWD – “lepotna industrija pod drobnogledom”, a GLAMGLOW® se tukaj ni ustavil in nadaljuje z zbiranjem številnih prestižnih lepotnih nagrad. Med drugim so prejeli tudi nagrado CEW za najboljšo blagovno znamko v Indiji. GLAMGLOW®-u so tudi potrdili patent za TEAOXI® tehnologijo na osnovi pravih rastlinskih listov in postaja globalno prepoznavna blagovna znamka, ki zagotavlja hitre in vidne rezultate in je izjemno inovativna.

GLAMGLOW®, ki velja za eno najbolj vročih in trendovskih blagovnih znamk, je od sedaj naprej na voljo tudi v Sloveniji. Vsi, željni intenzivne nege, ki nudi rešitev v trenutku, boste lahko najprej preizkusili različne maske za nego obraza in čistilne emulzije za čiščenje obraza.

Foto: PR

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si