Vpogled v modni spektakel C&A ob predstavitvi kolekcije za pomlad/poletje 2020 v Varšavi

Ženstvenost, cvetje in energija. Pondnik modnih oblačil je s kolekcijo, kjer se prepletata narava in urbanost, več kot le navdušil mednarodne goste.

 

 

Modni gigant in ponudnik high-street modnih izdelkov C&A je 14. novembra priredil nepozaben modni spektakel na zgodovinski lokaciji Fort Legionóv v Varšavi, na Poljskem, kjer si je najnovejšo kolekcijo za pomlad/poletje 2020  ogledalo kar 215 povabljenih gostov iz modnih medijev in influencerjev iz 17 držav. Blagavna znamka je ob tej priložnosti sledila temi večera “Fashion Is In Our Nature” (op.a. Moda je v naši naravi), s čimer so izpostavili trajnost kot poglavitno vrednoto podjetja.

Ure pred začetkom dogodka je bila garderoba, osvetljena s svetlobo v barvi jantarja, presenetljivo mirna. “Dekle št. ena, lahko pričneš,” je zaklical organizator modne revije. Ekipa v zakulisju modne revije je modelom predajala še zadnje pomembne napotke, zaključevala s scenskimi detajli in pripravljala pisto za veliki spektakel.

 

This slideshow requires JavaScript.

 

Oblikovalci so zapisovali še zadnje opombe, medtem ko so asistenti pregledovali in usklajevali več kot 100 modnih kombinacij, ki si jih je pozneje ogledala povabljena modna srenja. Luči so se prižgale, skladba “Spaces” ameriškega avtorja Dawna Richarda pa je oznanila pričetek velikega modnega spektakla. “Toliko ljudi mi je govorilo, da sem preveč pogumen, preveč samozavesten, preveč črn, preveč grd, presuh,” se glasi besedilo.

“Zdelo se mi je zelo pomembno, da smo dogodek otvorili s temi besedami, saj spodbujamo različnost,” je za GRAZIO povedal Neale Pickering, Senior Design Manager modne linije Clockhouse za mlade. “Imel sem veliko neprespanih noči, ko sem premišljeval o tem, katera glasba bo to najbolje poudarila. Ko sem dobil kurjo polt, sem vedel, da sem izbral pravo.”

 

Fotografije: Steven Popovich

 

Ob 17.uri so se gostje v plaščih začeli zbirati na historičnem prizorišču, kjer so najprej oživeli prostor za fotografiranje. Povabljeni iz modne industrije so se ob srkanju prosecca z vejico rožmarina veselo družili, spoznavali nove zanimive ljudi, občudovali zgodovinsko arhitekturo in z vznemirjenjem pričakovali pričetek modne revije. Vsekakor pa ni manjkalo niti Instagram utrinkov in modnih Insta zgodb, s čimer so podukomentirali ekskluziven dogodek na Poljskem.

 

Fotografije: Steven Popovich

 

Fotografije: Steven Popovich

 

Pred pričetkom modne revije so bili modni poznavalci povabljeni, da v sproščenem duhu raziščejo vsako kolekcijo, ki so bile na ogled v različnih prostorih utrdbe, kjer jih je sprehajalna pot pripeljala do središča notranjega dvorišča in hkrati tudi do osrednjega prizorišča dogodka. Na tem mestu je bila v temi osvetljena le modna pista, ki je spominjala na “urbani travnik”.

 

Fotografije: Steven Popovich

 

ŽENSKA KOLEKCIJA

Nova ženska kolekcija C&A  za pomlad/poletje odraža tesno povezanost med mestom in naravo; simbolizira simbiozo med živahnim mestnim življenjem in regeneracijsko močjo narave. Cvetlični potiski plapolajočih oblek se prepletajo z večplastnimi voluminoznimi silhuetami. Zlasti ena obleka – z balonastimi rokavi, poimenovana “White Volume Sleeve Dress” – je med publiko povzročila veliko šepeta. Enako so navdušile tudi “High-Waisted Cigarette Pants”, cigaretne hlače z visokim pasom narejene iz organskega bombaža. Tudi “Knitted Dress In Rusty Red”, opečnato rdeča obleka, je zaradi preciznih detajlov vzbudila veliko občudovanja.

Modni slogi odražajo vse močnejše zavedanje C&A o pomembnosti trajnosti številnih njihovih kosov, narejenih iz certificiranega bombaža ali trajnostnih vlaken. “Kolekcija, ki jo zaznamujejo cvetlični vzorci, dolga krila, čipke in naborki, je navdihnjena s stilom iz 70. in 80. let prejšnjega stoletja,” je za GRAZIO povedala Brigitte Danielmeyer, C&A direktorica prodaje za ženski oddelek. “Kolekcija je narejena iz viskoze in bio bombaža ter čipke iz recikliranega poliestra. Gre se za dramatično ženstvenost, kjer čudovite tkanine odražajo naravo. In prav takšna je v urbanem okolju zelo nosljiva.”

 

This slideshow requires JavaScript.

 

ŽENSKA PREMIUM KOLEKCIJA

Medtem, ko so mednarodne modne revije pele odo ostrim krojem in širokim blejzerjem, je znamka C&A za prihodnjo sezono pomlad/poletje 2020 proslavila ženstvene kombinacije suknjičev in hlač. Favoritna kombinacija publike sta bila zagotovo ujemajoča suknjič in hlače v nežni roza barvi, izdelana iz trajnostnih materialov, takoj za njima pa tudi bež trenčkot, “Trench Coat In Sand”. Kolekcija se ponaša z bogatim naborom srajc in elegantnih topov z voluminoznimi rokavi, ki se odlično podajo k dolgemu krilu s pasom.

 

KOPALKE

Sledila je predstavitev bikini in enodelnih kopalk, izmed katerih se najdejo tudi takšni kosi, ki so izdelani iz 80 – odstotnega recikliranega najlona, na voljo pa so v čokoladno rjavi in gozdno zeleni barvi s popestritvijo živalskih vzorcev. Kopalke prepričajo z različnimi izvirnimi kroji, dodanimi pasovi in drugimi modnimi detajli, kot so kopalke z le eno naramnico, popolnoma odprtim hrbtom in križnim prevezovanjem.

 

POROČNE OBLEKE

Posebna pozornost večernega spektakla je bila usmerjena v C&A poročno kolekcijo, ki predstavlja popolno noviteto. Dodatki čipke in subtilni kroji, ki so prirejeni za vse ženske velikostne številke vključujoč plus-size in maternity, bodo navdušili vsako žensko. “Večina čipk je izdelanih iz bombaža,” pravi Danielmeyer. “Ostale čipke so iz recikliranega poliestra. Kolekcija je izredno ženstvena in na voljo po dostopni ceni.”

 

Fotografije: Steven Popovich

 

CLOCKHOUSE

Kolekcija je zaznamovana z jeansom in navdihnjena s stilom iz 90. let, ki spodbuja individualnost in raznolikost mlade generacije. “Bela barva je velik trend, ki prihaja z modnih pist,” pojasnjuje Pickering. “Zelo dobro se prodajajo kosi v črni in beli, zato smo se odločili, da bosta poudarjeni tudi v tej kolekciji.”

Pickering je prvič združil oblikovalski ekipi Clockhouse Girls in Clockhouse Boys, ki sta skupaj delali na kolekciji jeansa. Rezultat je kolekcija jeansa, navdihnjenega z videzom v 90. letih, ki je kombiniran z jaknami in belimi kosi. Vsa oblačila iz jeansa so izdelana iz recikliranega bombaža, celoten postopek izdelave pa je trajal šest do osem mesecev pred predstavitvijo na modni reviji.

To je v nasprotju s kosi iz ženstvene “grunge” linije. “V zadnjih šestih do dvanajstih mesecih so bila v trendu oblačila s kamuflažnimi potiski in uporabnimi detajli,” nadaljuje Pickering. “Želeli smo ustvariti resnično ženstveno kolekcijo, ki je zapolnjena z drobnimi cvetličnimi vzorci – in takšna je povsem v nasprotju s strogimi in robustnimi trendi.

Modna revija se je s predstavitvijo Clockhouse kolekcije bližala h koncu, ki ga je naznanil vklop luči na mestnem travniku in glasen aplavz navdušene publike. Podjetje C&A je vsakega gosta pozvalo k trajnostnemu ravnanju z njihovo trajnostno prakso #WearTheChange.

 

C&A ženska kolekcija Ladies in ženska premium kolekcija Ladies Premium bosta na voljo v C&A trgovinah in na spletu od marca 2020. Kolekcija za mlade Clockhouse bo na voljo od decembra 2019.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri