Westwing širi svojo ponudbo na Finsko in v Slovenijo

Evropska številka ena v spletni trgovini za urejeno in navdihujoče bivanje, Westwing, nadaljuje svojo rast po vsej Evropi z vstopom na finski in slovenski trg. S tema dvema novima trgoma zdaj Westwing posluje že v 18 državah, s čimer še dodatno utrjuje svoj položaj vodilne premium destinacije za vse ljubitelje interierja in lepih bivalnih prostorov.

Slovenija: majhen trg z velikim občutkom za stil

Slovenija je dinamičen in digitalno napreden trg, ki izkazuje izjemno naklonjenost do stilskih, kakovostnih in trajnostnih interier rešitev. Slovenski potrošniki cenijo brezčasno estetiko, kakovostne materiale in funkcionalnost – kar popolnoma sovpada z vizijo Westwinga o “lepem bivanju”.

V ponudbi slovenskega Westwinga bodo kupci lahko izbirali med skrbno izbranimi kosi iz lastne kolekcije Westwing Collection, pa tudi med priznanimi mednarodnimi znamkami, kot so GUBI, Kartell, Ferm Living in FontanaArte. Poudarek bo na sodobni estetiki, ročni izdelavi, udobju in premišljeni funkcionalnosti – vse to pa s priročnostjo spletnega nakupovanja.

Finska: dom oblikovalske dediščine in brezčasnega minimalizma

Finska je znana po svoji nordijski preprostosti, toplih interierjih in naravno navdihnjeni estetiki, zato je popolna izbira za širitev Westwinga. Finci se redkeje ozirajo na hitro spreminjajoče se trende – raje cenijo trajno oblikovanje, vrhunsko kakovost in funkcionalnost.

Ponudba na finskem trgu vključuje priznane blagovne znamke, kot so Ferm Living, Louis Poulsen, Alessi, Georg Jensen in Iittala. Ta globoko zakoreninjena oblikovalska tradicija se popolnoma sklada z vizijo Westwinga – postati sinonim za Beautiful Living, kjer dom postane prostor navdiha, lepote in osebnega izraza.

Westwing kot Superbrand v svetu oblikovanja

Z vstopom na nova trga Westwing nadaljuje svojo pot k temu, da postane Superbrand v oblikovanju, kjer se prepletajo stil, kakovost, odgovorni materiali in izjemna digitalna izkušnja. Njihova zavezanost k estetski in trajnostni ponudbi pomeni, da stranke niso le kupci – so soustvarjalci lepega in prijetnega doma.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si