Dua Lipa od leta 2019 vodi franšizo Libre kot globalna ambasadorka blagovne znamke YSL Beauty; danes še naprej brez opravičila uteleša sodobno ženstvenost kot na novo imenovana globalna ambasadorka ličil za YSL Beauty. Voditeljica v kulturi in ikona svoje generacije, Dua bo sodelovala z YSL Beauty, da bi podirala meje lepote v imenu drznega samoizražanja in ostre svobode.
Zame so dišave in ličila še ena oblika samoizražanja, način raziskovanja svoje igrivosti, ustvarjalnosti in individualnosti. Navdušena sem, da sem na tem potovanju kot del družine YSL Beauty.” – Nova globalna ambasadorka ličil, Dua Lipa.
Z neustrašnim odnosom do življenja in samoizražanja se Dua Lipa prvič pojavi v kampanji ličil YSL Beauty za lansiranje popolnoma nove kolekcije Lips: YSL LOVESHINE.
BREZKOMPROMISEN OBČUTEK SEBE Z VPLIVOM
Za YSL Beauty je vsak pogled in vsak trenutek izjava o sebi. Nihče ni na svojo generacijo vplival bolj kot Dua Lipa, ki z vsakim svojim lepotnim videzom vzbuja občutek svobode in navdiha. Dua vodi s čustvi, ljubeznijo do sebe in izražanjem skozi moč in ustvarjalnost znotraj lepote.
»Dua Lipa v našo znamko vnaša naelektreno energijo in navdihuje ženske, da ne le nosijo ličila, ampak da podajo izjavo o tem, kdo so in za kaj se zavzemajo. Njen vpliv je praznovanje individualnosti, izjava opolnomočenja, ki spodbuja vsakogar, da z zaupanjem sprejme svojo edinstveno lepoto.” – Stephan Bezy, mednarodni generalni direktor YSL Beauty
NOVA IZJAVA LIČIL
V svoji zgodovini je YSL vedno zagovarjal sijaj. Sijaj je neustavljiv poudarek odseva svetlobe, individualnosti in moči. Kot je verjel Mr. Saint Laurent, sijaj spremlja poteze, poveča našo svetlobo, da nas popelje iz sence. Povišan, eleganten, simbol večnega sijaja: YSL pomeni sijaj.
Danes na rdečih preprogah in na naših virih prevladuje eterični sijaj. Z YSL LOVESHINE so na novo odkriti kultno priljubljeni izdelki in predstavljene so nove osnovne formule z več negovalnimi prednostmi, trendovskimi barvami in luksuzno embalažo. YSL LOVESHINE, skupaj s sijočo naravno kožo, ustvari videz, ki ga vsi poznamo in imamo radi, vendar s podpisom YSL couture twist.
Prva kampanja ličil Dua Lipa za YSL Beauty, ki je debitirala v treh valovih, izraža sijočo couture izjavo znamke, ki jo je posnela režiserka Nathalie Canguilhem v Maroku, kjer je M. Saint Laurent prvič odkril lepoto v barvah in moč svetlobe. Ta ista svetloba sije nad bazeni, obdanimi s palmami, s kromatskimi odsevi in neustrašen odnos prevladuje na sočno brizgajočih ustnicah, le milje od YSL Beauty Ourika Community Gardens, kjer se sestavine etično nabirajo za franšizo YSL LOVESHINE. Dua Lipa, ki jo spremlja zrcalni logotip Cassandre v naravni velikosti, prikazuje nov vidik ženstvenosti – čutnega in prefinjenega, z robom samozavesti.
Tom Pecheux, globalni lepotni direktor YSL, je ustvaril ličila za kampanjo: »YSL LOVESHINE je za vse, ki želijo, da so njihove ustnice mehke, navlažene, polne in sočne. Ta kolekcija omogoča ustvarjanje svežih in sijočih videzov z igrivim pridihom prefinjenosti.”