Združeni v boju proti slepoti in slabovidnosti

 

 

»Race for Vision«

 

 

 

L’OCCITANE je že od svojega nastanka leta 1976 družbeno odgovorno podjetje. Po 30 letih podpore dobrodelnim projektom je zato leta 2006 ustanovil Fundacijo L’Occitane, ki se med drugim osredotoča na skrb za vid. Na svetu je 285 milijonov ljudi z okvaro vida, čeprav je kar 80 % okvar možno preprečit. Zato L’OCCITANE že od leta 2000 v sodelovanju z nevladnimi organizacijami po vsem svetu pomaga v boju proti slepoti in slabovidnosti. Do sedaj je L’OCCITANE pomagal več kot 5 milijonom ljudi po vsem svetu. V sodelovanju z UNICEFOM pa je nastal program UNION FOR VISION 10by20, katerega cilj je do leta 2020 pomagati 10 milijonom ljudi po vsem svetu, da ohranijo vid.

 

 

S tem namenom L’OCCITANE že več let zapored izvaja mednarodni projekt Race for Vision, s katerim spodbuja svoje zaposlene, da se športno udejstvujejo v dobrodelne namene in s tem pomagajo pri preprečevanju slepote in slabovidnosti. Četrtek, 13. junij, je bil prav poseben dan, saj se je projektu lahko pridružil vsakdo in s koraki pomagal nabirati dobrodelne kilometre za oskrbo otrok v manj razvitih državah z vitaminom A, ki je ključnega pomena za zdravje oči.

 

***

PRODAJNA MESTA L’OCCITANE

 

LJUBLJANA: Mestni trg 7, Citypark, Mercator center Šiška, Supernova Rudnik, Nama, Maxi

KRANJ: Qlandia ● BLED: Cesta svobode 10 ● MARIBOR: Europark, Gosposka ulica 11

CELJE: Citycenter ● NOVO MESTO: Qlandia ● KOPER: Čevljarska ulica 35

PORTOROŽ: Obala 14 b ● NOVA GORICA: Qlandia

Izbrana prodajna mesta Müller v Sloveniji

 

SPLETNA TRGOVINA

www.loccitane.si

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si