Zelena vizija znamke C&A

“Naša vizija: Trajnostna moda kot nova vsakdanjost.”

Oblačilna znamka C&A se je podala na trajnostno pot, svojo pozornost pa usmerja v ekološko ozaveščanje zadovoljnih kupcev in spodbujanje družbe, da nosimo spremembo, ki jo želimo videti v svetu.

 

 

Pri podjetju C&A si že 176 let prizadevajo, da bi bili zaželen in cenovno dostopen ponudnik oblačil, ki bi zadovoljil potrebe širokega kroga potrošnikov. Verjamejo, da bi se vsak moral počutiti dobro v svojih oblačilih, ne da bi pri tem ogrožal planet ali življenje tistih, ki izdelujejo oblačila. Vlaganje v trajnost je zato postalo poglavitno poslanstvo dotične blagovne znamke, saj se zavedajo pomena njihovega vpliva in odgovornosti, ki jo vlagajo v skrb celotne družbe in okolja. 

 

Ob zavedanju vseh čarov lepega in modnega so se pri C&A osredotočili v uporabo naravnih materialov, ki nadaljujejo zgodbo nežnih silhuet in pestrih barvnih odtenkov tudi v najnovejših kolekcijah. Pri ustvarjanju zadnje zbirke modnih oblačil jih je vodila rdeča nit: trajnost, trdno prepričanje v trajnostno modo pa so pospremili tudi z Instagram oznako #wearthechange. A preusmeritev k ekološkim rešitvam ni za C&A popolnoma nič novega, saj se že nekaj let zapored uveljavljajo v trajnostnem ravnanju, zato so za vsako kolekcijo izbrani reciklirani in okolju prijazni materiali. Brigitte Danielmeyer, C&A direktorica prodaje za ženski oddelek je poslanstvo podjetja podkrepila z besedami: »C&A je bil od nekdaj pionir za trajnost. Delamo veliko več, kot se zdi. To sporočilo moramo predati naprej na še boljši način, ker imamo zares veliko za povedati.«

Skoraj polovica surovin, ki jih uporabljajo v njihovih kolekcijah,je že pridobljena bolj trajnostno kot v preteklih letih, na kar so opozorili tudi novembra lani ob predstavitvi kreacij za pomlad/poletje 2020 v Varšavi. C&A je tistega večera sledil temi dogodka “Fashion Is In Our Nature” (op.a. moda je v naši naravi), s čimer so izpostavili trajnost kot njihovo poglavitno vrednoto. Pri podjetju se lahko pohvalijo tudi z dejstvom, da ostajajo vodilni svetovni kupec certificiranega organskega bombaža, saj je velik delež, ki ga je blagovna znamka kupila v letu 2018, bil certificiran kot organski bombaž ali pa je vseboval oznako Better Cotton.

Podjetje je v skladu s svojim globalnim poročilom o trajnostnem razvoju, ki je bilo objavljeno junija lani, prihranilo 1 milijardo m3 vode v letu 2018 in se s tem uspešno izognilo 116.000 tonam emisij CO2. A tudi tukaj se njihova zavzetost za trajnost in skrb za planet še ne končata. C&A je bil tudi prvi ponudnik modnih oblačil na svetu, ki je izdelal par kavbojk s certifikatom Cradle to Cradle ™, ki določa zmogljivosti kroženja izdelka.

 

V vseh trgovinah znamke C&A boste našli trajnostno izdelana oblačila, ki se od preostalih izdelkov ločijo po etiketi z oznako #wearthechange.

 

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri