Zgodovina Podravke: vse se je začelo z juhicami!

Začelo se je leta 1934 …

Zgodovina Podravke sega v leto 1934 z ustanovitvijo delavnic za predelavo sadja v lasti bratov Wolf. Leta 1947 delavnica preide v družbeno last in Podravka dobi ime, ki ga ima še danes. Leta 1957 proizvedejo prve juhe Podravka, ki jih prvič predstavijo na jesenskem zagrebškem mednarodnem sejmu (Zagrebački velesajam).

P_1

Leto 1958 …
… je zelo pomembno za razvoj Podravke, saj so v tem letu so v Podravkinih raziskovalnih laboratorijih pod vodstvom profesorice Zlate Bartl izumili Vegeto, danes najbolj priljubljen univerzalni dodatek jedem na svetu. Samo leto kasneje so Vegeto lansirali na trg in le-ta je začela svojo neustavljivo pot do uspeha. Leta 1974 se začne predvajati Vegetina TV kuharska oddaja Male skrivnosti velikih mojstrov.
Popolnoma inovativen pristop predstavitve prehrambenih izdelkov z znanim kuharskim mojstrom je Vegeto še bolj približal njenim uporabnikom. “… In žlico Vegete”, dobro znan stavek iz kulinarične oddaje še danes živi v glavah Vegetinih zvestih potrošnikov v več kot 40 državah.

VEGETA

Danes …
… je Podravka mednarodna prehrambena družba, vodilna v regiji jugovzhodne Evrope. Njena inovativnost ji omogoča ustvarjanje novih, kakovostnih izdelkov, ki osvajajo zaupanje potrošnikov po vsem svetu.

ALI STE VEDELI?
Druga pomembna dejavnost družbe je farmacevtika, ki deluje pod imenom Belupo.
Podravkina lastna podjetja in podružnice se nahajajo v 20-ih državah po vsem svetu, poleg tega pa je Podravka razvila lastno distribucijsko mrežo v devetih državah Srednje in Vzhodne Evrope in proizvodnjo v 4 državah. Paleta izdelkov Podravke danes obsega več kot 800 različnih izdelkov. Podravka, Vegeta, Lino in Dolcela pa so med najbolj znanimi znamkami v regiji.
Simbol družbe je srce, ki izraža skrb, srčnost in ljubezen – skrb za potrošnike in partnerje.
S svojim poslanstvom Podravka ponuja inovativno kulinarično doživetje in zdrave življenjske rešitve za svoje potrošnike. Največji uspeh družbe Podravka je prav zvestoba njenih potrošnikov. Od drugih podjetij se razlikuje ravno po razumevanju njihovih potreb, visoki kakovosti izdelkov in po uspešnem prilagajanju vse večjim zahtevam trga.

Izdelki Podravka so visoke kakovosti, praktični in varni zaradi skrbno izbranih visoko kakovostnih surovin, znanja in sodobnih tehnoloških procesov. Prilagojeni so nacionalnim kuhinjam, hkrati negujejo posebnosti lokalnega okusa.
Vegeta, juhe Podravka, Lino, Fant, Eva, Dolcela, Fini-Mini, Talianetta, Kviki, Studena in Studenac so nekatere od najbolj priljubljenih blagovnih znamk družbe. Osnovna vrednost Podravke, poleg njenih blagovnih znamk, so njeni zaposleni ter njihova znanje in izkušnje. Podravka ima okoli 5300 zaposlenih, ki se nenehno razvijajo zahvaljujoč naložbam v svoje znanje.
Mnogi potrošniki v večkot 40 državah po vsem svetu so prepoznali vrednost Podravke in njenih zaupanja vrednih izdelkov.

P_2Naj bo to poletje po vašem okusu  z najljubšimi Podravka juhami …

Domač okus je ključna vrednota juh Podravka. Najbolj priljubljene juhe so enostavne za pripravo, a še vedno pustijo dovolj prostora za lastno ustvarjalnost. Z dodajanjem svežih sestavin juham Podravka, boste dobili domače juhe, pripravljene hitreje in enostavneje. Juhe Podravka stalno spremljajo najnovejše trende v prehrani. V široki in raznoliki paleti izdelkov boste našli vse vaše najljubše okuse – od bistrih do kremnih juh Podravka.

 Enostavna in hitra priprava je prepričala že milijone uporabnikov. Prepričajte se tudi sami!

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si

Z nadaljevanjem uporabe te strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij

Nastavitve piškotkov na spletni strani Grazia.si so nastavljeni na "dovoli piškotke", da bi vam omogočili čim boljše delovanje spletne strani. Pred nadaljevanjem uporabe te spletne strani potrdite, da se strinjate z uporabo piškotkov.

Zapri