Znamka Keune pridobila certifikat B Corp

Družinska blagovna znamka Keune, namenjena profesionalni negi las, si prizadeva ustvariti pozitiven in trajen vpliv na ljudi in planet. Z glavnim ciljem zapustiti svet boljši za prihodnje generacije in na poti v še boljši jutri, je Keune sedaj tudi uradna certificirana B korporacija. GRAZIA je navdušena!

Certifikat B Corp se podeljuje podjetjem, ki izpolnjujejo visoke družbene in okoljske standarde učinkovitosti, odgovornosti in transparentnosti. Postopek certificiranja zajema izjemne rezultati na različnih področjih. V procesu certificiranja je bil vpliv Keune na zaposlene, vodstvo, stranke, skupnost in okolje ocenjen z odličnimi rezultati:

V kategoriji »Okolje« je bila blagovna znamka dobro ocenjena zaradi uporabe sončnih kolektorjev, električnih službenih avtomobilov in kompenzacije emisij. Tesni odnosi podjetja z dobavitelji in njihov način dela se odražajo v njihovi visoki oceni v kategoriji “Upravljanje dobavne verige”. V kategoriji “Embalaža in materiali” je Keune ocenjen kot dober pri uporabi trajnostnega in certificiranega palmovega olja, certificiranega trajnostnega papirja in recikliranega kartona. Po resnični oceni ljudi je podjetje doseglo odlično oceno v kategoriji “Zdravje, dobro počutje in varnost zaposlenih”.

Gradimo boljšo prihodnost, del po del

Certifikat B Corp je del širšega cilja podjetja, skrb za ljudi in planet, zdaj in jutri.

 

“Koraki, ki jih delamo danes, bodo trajno vplivali na jutrišnji svet. Kot družinsko podjetje se že več kot stoletje zavedamo svoje vloge v družbi. To odgovornost jemljemo resno že tri generacije. Postati B Corp je priznanje za naš trud. Osredotočeni smo na prenos podjetja na prihodnje generacije in ohranjanje planeta,”

je prepričan izvršni direktor Eelco Keune in doda, da je to šele začetek, saj bo Keune še naprej vlagal v bolj trajnostno prihodnost. Deset ambicioznih trajnostnih ciljev podjetja vključuje uvedbo embalaže, ki jo bo do leta 2030 mogoče v celoti reciklirati, raziskovanje trajnostnih materialov in posodobitev trajnosti enega od njihovih zaupanja vrednih izborov izdelkov. Podjetje bo prav tako dodatno izboljšalo trajnost rastlin, karierni razvoj zaposlenih, ugodnosti, dobro počutje in drugo.

Z linijo SO PURE do lepih las s čisto vestjo

V podjetju Keune verjamejo, da lahko skupaj prispevamo k bolj trajnostnemu svetu in to dokazujejo s profesionalno linijo veganske salonske nege las KEUNE – SO PURE, ki omogoča vnovično polnjenje embalaže. Linija se lahko pohvali s skrbno izbranimi veganskimi sestavinami, ki so ‘cruelty free’ in okolju prijazne ter brez glutena, silikonov, sulfatov ali umetnih barvil. Filozofija je preprosta – temelji na štirih stebrih: ponovno polnjenje, ponovna uporaba sestavin, koncentrirana formula in ogljična nevtralnost.

O podjetju Keune

Keune Haircosmetics je družinska blagovna znamka, namenjena profesionalni negi las in je na voljo v 80 državah. Podjetje je leta 1922 ustanovil mladi nizozemski farmacevt Jan Keune, ki je svoje prve izdelke zapakiral v lastniški lekarni v Amsterdamu. Vsi izdelki Keune so skrbno, z ljubeznijo in strastjo razviti in izdelani na sedežu Keune v Soestu na Nizozemskem. Izdelki za nego las Keune so namenjeni salonski uporabi in so na voljo samo pri uradnih distributerjih.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si