Znamka Loewe ponovno dokazala, da je moda lahko zabavna

Jonathan Anderson je mojster v tem, da nas pripravi sanjati. Njegovi dizajni za Loewe so privlačni v svoji umetnosti in polni igrivih zvijač, kot so previsoke hlače z visokim pasom ali peta čevlja, oblikovana iz čopiča za ličenje. V Andersonovem vesolju je veliko lahkotnosti, kot tudi zamisel, da se lahko vizija blagovne znamke razširi od samega oblikovalca do neodvisnih ustvarjalcev. Tako sta to sezono Anderson in Loewe izkoristila predrzen, divje kreativen umetniški duo za sodelovanje, ki v luksuzna oblačila in dodatke prinaša otroško muhavost. Mož in žena Shohei Fujita in Chisato Yamano, ki vodita keramični studio Suna Fujita s sedežem v Kjotu na Japonskem, sta posodila nekaj svojih umetnin, ki jih je navdihnila narava, za pre-kolekcijo hiše za pomlad 2024.

Pokrajine in liki, ki vključujejo pingvine, lemurje in pande, krasijo puloverje s kapuco, pletenine in denim, pa tudi dodatke, kot so torbe, denarnice in copati. Obstajajo tudi odeje, okraski, nakit in obeski z upodobitvami prizorov iz pravljične knjige. Te upodobitve se pogosto pojavljajo na keramiki Suna Fujita – začelo se je tako, da je Yamano narisal like na skodelice, kar je Fujiti dalo idejo, da jih naslika na keramiko. “Najin ustvarjalni proces temelji na naših izkušnjah z naravo in vsakdanjim življenjem,” pojasnjujeta zakonca in dodajata: “Dolgo časa razmišljava – za naju ustvarjanje potrebuje fermentacijo spomina.”

Njuno umetniško delo je vedno navdihnila zamisel o približevanju zunanjega sveta, z iskanjem humorja in lahkotnosti v vsakdanjem okolju. Za Fujito in Yamano gre tudi za družinsko veselje – tudi pri svojem delu pogosto omenjata svojega sina in psa. Novo sodelovanje Loewe zagotovo daje njunemu delu večjo platformo, hkrati pa služi kot opomnik, da se lahko tudi ko gre za modo, vsi jemljemo nekoliko manj resno. Tudi Anderson se tega dobro zaveda in ponovno nas on in Loewe s Suna Fujita spomnita, da je najboljši del oblačenja zabava!

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si