Znani Slovenec, ki skrbi za eleganten modni videz uspešnežev

Matjaž Lesjak, nekdanji Mister Slovenije, model in podjetnik, ki je prodrl v garderobe uspešnih Slovencev.

 

“Moški v suknjiču ima svet v svojih rokah.” – Matjaž Lesjak

 

Z Matjažem, nekdanjim Mistrom Slovenije, modelom in zagrizenim podjetnikom, sva se spoznala le nekaj dni po koncu karantene, ko sva si na terasi ljubljanskega lokala izmenjala vse kreativne prebliske, ki sva jih doživela med štirimi stenami. Še danes mu priznam, da me je bolj kot s svojim šarmom prepričal z iskreno predanostjo lastni blagovni znamki Elite Blazer, ki uresničuje želje vsakega uglajenega moškega s težnjo po dovršenem modnem videzu, “narejenim po meri”.

 

Matjaž, že ko sva se spoznala prvič, si imel oblečen suknjič in tudi mnogokrat po tem. Meniš, da se v njem skriva ena izmed sestavin uspeha v življenju?

(Smeh.) Moški v suknjiču je samozavestnejši, se ti ne zdi? Samozavestnejši moški nastopi ne samo v poslovnem svetu, ampak tudi v vsakdanjih življenjskih okoliščinah odločneje in si drzne prepričati. In to so le ene izmed lastnosti vsakega uspešnega moškega, ki ima svet v svojih rokah.

 

Torej meniš, da je suknjič ključen del moške garderobe?

Seveda, a le pod pogojem, da je suknjič krojen po merah in se zato popolnoma prilega telesu, saj je z dobrim suknjičem enako kot z vsemi oblačili za katere radi rečemo “da so nam kot ulita”. Brez pomisleka bi dodal, da je suknjič krivec za prefinjenost v vsakem modnem videzu. Odvisno od priložnosti lahko pod njim oblečemo srajco, dodamo kravato ali pa si omislimo preprostejšo dnevno kombinacijo s polo majico. Osebno jih vedno nosim namesto jakne, tako da jih pogosto oblečem tudi zraven jeans hlač in superg. Za dober moški modni videz zares ne potrebujemo veliko, le nekaj izbranih in kakovostnih kosov, ki se nam idealno prilegajo.”

 

Matjaž Lesjak, ustanovitelj blagovne znamke Elite Blazer.

 

Situacija s korono – kakšni časi! Že na začetku samostojne podjetniške poti te je doletela ena izmed najbolj nepričakovanih preizkušenj.

Karantena, ki se je pričela v marcu, je bila nedvomno izjemna preizkušnja, a hkrati tudi test lastne predanosti blagovni znamki Elite Blazer. Sprejel sem, da življenje gre naprej in ni časa za “podjetniški počitek”. Vsaj ne zame. Takrat sem večino časa posvetil kreiranju novih poslovnih načrtov, ki so vodili tudi v visoko-tehnološke rešitve in nadgrajevanju znanja o vodenju spletne trgovine, kar se nam sedaj izjemno obrestuje. Situacija s pandemijo nas ni ovirala, kvečjemu je bila samo potrdilo, da smo dobro načrtovali vizijo podjetja.

 

 

Sprejel sem, da življenje gre naprej in ni časa za “podjetniški počitek”.

 

In tako se je rodila blagovna znamka Elite Blazer?

Tako je! Odprtih rok sprejmem vsak izziv v življenju in problem, ki sem ga imel z oblačili, me je vodil do iskanja najboljše rešitve ne le zame, vendar tudi za druge. Reševanje problemov imam očitno v svoji moški naravi.

[Se nadaljuje.]

 

Celoten intervju z Matjažem Lesjakom je objavljen v aktualni številki Grazia Slovenija, november 2020.

 

 

Ogled celotne moške kolekcije je dostopen na spletni strani Elite Blazer.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si