Novi kreativni direktor in drzna vizija
Alessandro Michele, nekdanji kreativni direktor Guccija, je marca 2024 prevzel vodenje kreativnega oddelka pri Valentinu. Njegov prihod je obetal svež veter in preobrazbo modne hiše, kar je potrdil s svojo prvo kolekcijo za pomlad/poletje 2025, predstavljeno na pariškem tednu mode.

Foto: Catwalk Pictures
Inovativna scenografija: javna kopalnica kot modna pista
Michele je presenetil z izbiro prizorišča za modno revijo, saj je ustvaril ambient, ki je spominjal na javno kopalnico, obsijano z intenzivno rdečo svetlobo. Ta nenavaden prostor je združeval elemente gledališča in filma ter izzival tradicionalne predstave o luksuzu. S tem je želel raziskati meje med javnim in zasebnim ter izpostaviti sodobna družbena vprašanja, kot sta identiteta in samoizražanje.

Foto: Catwalk Pictures
Kolekcija: spoj intime in ekstravagance
Kolekcija je odražala Michelejev značilni maksimalizem in eklektičnost. Oblikoval je oblačila, ki so združevala intimne in provokativne elemente, kot so prosojni topi, razkošno perilo, prevelik denim in kalejdoskopski vzorci. S tem je pokazal svojo sposobnost združevanja različnih zgodovinskih in kulturnih referenc v sodobno modo.


Foto: Catwalk Pictures
Reakcije in vpliv na modno industrijo
Michelejeva drzna predstavitev je požela navdušenje in aplavz ter jo primerjajo z disruptivnimi potezami Demne pri Balenciagi. S svojo edinstveno vizijo je Valentino postavil kot vodilno modno hišo, ki raziskuje pripovedovanje zgodb in identiteto v modi. Njegov pristop je izzval tradicionalne norme in odprl nove poti za izražanje v modni industriji.