Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, je 12. avgusta razglasil blagovno znamko Nikolaj Storm Copenhagen za zmagovalca svojega drugega natečaja za trajnostni razvoj, o katerem smo pisali že tukaj. Blagovna znamka Nikolaj Storm Copenhagen je še posebej navdušila s svojo trajnostno vizijo, ki jo v svoji dobavni verigi uresničuje na različne načine.
Po mnenju žirije je aktualna kolekcija, ki jo je znamka predstavila na tednu mode v Kopenhagnu, dokazala, da so pri Nikolaj Storm Copenhagen resnično zavezani ustvarjanju bolj trajnostnih modnih rešitev, ki bodo uporabnikom omogočale, da se izrazijo na svoj avtentičen način. Zaveza blagovne znamke, da pomaga zmanjšati vpliv na okolje, se kaže v tem, da se izogibajo nepotrebnim odpadkom v procesu proizvodnje, in sicer na način, da uporabljajo reciklirane in neobdelane materiale. Kombinacija bolj trajnostnih materialov, ki so bili predstavljeni v kolekciji, kot tudi svež pristop do mode »brez spola«, ki prisega na različnost in avtentičnost, so vidiki, ki so znamki omogočili prednost pred konkurenco v finalu Zalandovega natečaja. Žirija verjame, da njihova nova kolekcija SS22 predstavlja tisto vrsto mode, ki jo potrošniki potrebujejo, da bodo zares začeli verjeti v to, da je lahko trajnostna moda drzna, pisana in nadvse zabavna!
Na modni reviji v živo si je kolekcijo na tednu mode v Kopenhagnu ogledalo 120 gostov. V luči pandemije je dogodek potekal v skladu s pravili ohranjanja varnostne razdalje in vsemi predpisanimi varnostnimi ukrepi. Kolekcijo so predstavili tudi v digitalnem razstavnem prostoru Zalando Greenhouse, spletni platformi, ki potrošnikom po vsem svetu omogoča podrobnejši vpogled v kolekcije. Blagovna znamka Nikolaj Storm Copenhagen bo prejela 20.000 evrov finančne nagrade in partnerstvo z Zalandom. Skupaj bodo razvili ekskluzivno kolekcijo, pri snovanju pa bodo raziskovali trajnostne rešitve, in sicer tako kar se tiče materialov kot proizvodnih procesov, tehnoloških rešitev in sledljivosti. Zalando bo širok nabor modnih kosov iz kolekcije SS22, predstavljene na tednu mode v Kopenhagnu, ponudil tudi svojim strankam na 23 evropskih trgih, ki jih je že več kot 45 milijonov.
Kreativni direktor Nikolaj Storm je ob zmagi povedal: »Postati zmagovalec Zalandovega trajnostnega natečaja za leto 2021 je velika čast zame in zelo sem ponosen na to. Popotovanje do sem je bilo resnično zanimivo in res sem hvaležen, da lahko ustvarjam s čudovitim timom, ki mi je pomagal na tej poti. Naš cilj je, da združimo strast do avtentičnega modnega izražanja in zavezo trajnostnim rešitvam. S takim pristopom lahko ponudimo potrošnikom stil, ki ne pozna kompromisov, obenem pa jim omogočimo, da nakupujejo na način, ki je prijaznejši tako do ljudi kot do našega planeta.
Hvaležni smo Zalandu, da je s to nagrado pritegnil pozornost modne industrije, in to v trenutku, ko je to najbolj potrebno. Naša industrija si mora namreč še odločneje prizadevati, da poišče način za spodbujanje trajnostnih vrednot. S tovrstnimi pobudami je to mogoče. Veselimo se naslednjih korakov na našem skupnem popotovanju in ustvarjanja kolekcije za veliko ljubiteljev mode po celem svetu.«
Ostala dva finalista, blagovni znamki Mother of Pearl in Teatum Jones, je žirija prav tako prepoznala kot dva izjemna primera blagovnih znamk, ki navdihujejo in zasledujejo trajnostni pristop v vseh fazah proizvodnega procesa, medtem ko ustvarjajo modne kose po meri, ki postanejo najljubši kosi v naši omari.
Zmagovalca je izbralo sedem članov žirije, vključno z manekenko in okoljsko aktivistko, Arizono Muse; direktorico tedna mode v Kopenhagnu, Cecilie Thorsmark; odgovorno urednico VOGUE Scandinavia, Martino Bonnier; predsednico in izvršno direktorico WGSN, Carlo Buzasi; svetovalko za trajnost in blagovno znamko, Dio Kurazawa; direktorico trajnostnega razvoja pri Zalandu, Kate Heiny in direktorico nabave pri Zalandu, Anaheto von Berenberg. Člani žirije so natančno pregledali trajnostne strategije vsake blagovne znamke, vključno z njihovimi kolekcijami in stopnjo predanosti trajnostnemu razvoju.
Najnovejša kolekcija blagovne znamke Nikolaj Storm Copenhagen sloni na trajnostnih rešitvah.