Trajnostno delovanje je prodrlo v vse segmente našega življenja. Vse bolj ekološko ozaveščeni potrošniki iščejo načine, kako bi ustvarili čim manj odpadkov in bili kar najbolj odgovorni do okolja. Ena od zavez za ohranitev okolja, ki doživlja velik razcvet, je kupovanje rabljenih izdelkov. GRAZIA je navdušena nad trajnostno modo, zato vam danes predstavlja novo trajnostno kampanijo bolha.com fešn.
Trajnostno modo je generacija Z vzela za svojo
Trend trajnostnega nakupovanja je v zadnjih letih v porastu − kar 4 od 10 potrošnikov kupuje rabljeno blago, ugotavljajo v raziskavi na Statista.com. Rabljenim izdelkom so najbolj naklonjeni potrošniki generacije Z, to so mladi, rojeni med 1995 in 2010. Kar dve tretjini jih ima raje rabljene izdelke kot nove, saj menijo, da so bolj modni. Privlači jih tudi ideja o lastništvu oblačil in dodatkov, ki si jih sicer ne bi mogli privoščiti, ugotavljajo analitiki Barclaycard in Development Economics.
»Trajnostna moda mi je pomembna, ker si rada kupim kvaliteten in ekološko prijazno narejen kos oblačila, za katerega vem, da bo z mano več sezon. Več kot to pa je tudi izjemnega pomembna za okolje in omogoča okolju bolj prijazen način nakupovanja,« je povedala 23-letna Neli Iskra, ki je kot model sodelovala pri projektu bolha.com fešn.
Da smo tudi Slovenci okoljsko vse bolj zavedni, potrjuje podatek iz lanske ankete bolha.com Kakšen je tvoj modni odtis: »Izkazalo se je, da kar 83 odstotkov od 708 sodelujočih v anketi kupuje nova oblačila le nekajkrat na leto, predvsem v fizičnih trgovinah (72 %), kadar kupujejo v spletnih trgovinah, pa jih 67 odstotkov nikoli ne vrača oblačil. Več kot polovica (57 %) anketirancev kupuje oblačila iz druge roke, 79 odstotkov pa oblačila podari ali proda na bolha.com,« poročajo pri slovenskem spletnem oglasniku, kjer bodo letos s projektom bolha.com fešn skupaj z modno oblikovalko Majo Štamol Droljc že drugo leto ozaveščali o prednostih nošenja oblačil iz druge roke in s tem spodbujali odgovorno ravnanje do okolja.
GRAZIA ljubi trajnostno modo in kose, ki bodo v naših omarah ostali več sezon. Tako bo to narava ostala zelena, naša garderoba pa bo osvežena z oblačili iz druge roke, ki niso samo kvalitetna, ampak imajo tudi “vintage” pridih, ki je trenutno pravi trend v modnem svetu!