Chanel Cruise 2025/26: Veličastna moda na obalah jezera Como

Sproščeni glamur v zgodovinski Villi d’Este

Danes, 29. aprila 2025, je Chanel znova dokazal, da zna ujeti duh elegance, udobja in brezčasnosti. Na obali slikovitega jezera Como, v eni najprestižnejših zgodovinskih lokacij v Italiji – Villi d’Este – je francoska modna hiša predstavila svojo novo Cruise kolekcijo za sezono 2025/26. Dogodek je bil hkrati modna predstava in poklon življenjskemu slogu, ki ga zaznamujejo sproščeni trenutki v razkošnem okolju.

Z lokacijo, ki je že desetletja sinonim za aristokratski turizem, si je Chanel pričaral idealno kuliso za kolekcijo, ki temelji na lahkotnem luksuzu. Na pisti smo videli kose, ki spominjajo na sproščene počitnice ob jezeru: mehke plaščke, ki spominjajo na hotelske kopalne plašče, pastelne tvid kostime, elegantne kapri hlače, svilene bluze ter zlate in bele večerne obleke. Poudarki so bili veliki sončni klobuki, ogromne torbe, široka sončna očala in detajli, ki prepletajo udobje in razkošje – značilnosti, ki jih Chanel mojstrsko vpenja v vsako sezono.

Nova vizija med prehodom kreativnega vodenja

Čeprav je modno hišo pred kratkim prevzel novi kreativni direktor Matthieu Blazy, ta kolekcija še ni nosila njegovega osebnega pečata – zasnovana je bila pred njegovim imenovanjem. Kljub temu je bilo čutiti, da Chanel ostaja zvest svoji identiteti, medtem ko se pripravlja na novo obdobje v svoji zgodbi. Kolekcija ni eksperimentirala z drznimi preobrati, temveč je subtilno utrjevala tisto, kar modna hiša najbolje zna – interpretacijo sodobnega glamurja skozi nostalgično prizmo.

Zanimiv umetniški dodatek k reviji je prispevala dolgoletna Chanelova ambasadorka Sofia Coppola, ki je za to priložnost pripravila kratki film. V njem je skozi lirične kadre in romantične podobe uokvirila idejo transformacije, ki jo prinaša oddih – tako telesno kot duhovno. Film je dodal čustveno plast dogodku in poglobil zgodbo kolekcije, ki presega samo oblačila.

Cruise revije so že tradicionalno izredno pomemben del Chanelove modne strategije. Ne gre zgolj za predstavitev oblačil, temveč za globalno izkušnjo – od izbrane lokacije do umetniškega izraza. Letos so z jezerom Como zadeli popoln ton: nežna prestižnost, ki ostaja nedosegljivo privlačna.

Foto: Chanel – chanel.com

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si