Kendall Jenner je nov obraz znamke L’Oréal Paris. Kot model je sodelovala že z veliko znamkami, vendar je to sodelovanje za njo še posebej posebno. Njena lepotna pot se ne začenja danes, ampak sega že v otroštvo, ko je brskala po maminih predalih z ličili. Pod Instagram objavo je zapisala, da je L’Oréal del njene lepotne rutine že od nekdaj, zato je ta trenutek za njo zelo poseben. Kot glavna ambasadorka svetu sporoča vrednost žensk, moto se namreč glasi ‘I’m worth it!’. GRAZIA razkriva nekaj podrobnosti.
»L’Oréal Paris je počaščen, da lahko najavi partnerstvo z eno najmočnejših žensk na svetu,« je za Vogue povedala Delphine Viguier-Hovasse, predsednica svetovne blagovne znamke L’Oréal Paris. »To je nov vrhunec našega poslanstva, da opolnomočimo vsako žensko povsod po svetu.«
“Počaščena sem, da sem lahko del novega sestrstva močnih in vplivnih žensk in da lahko izrečem tiste ikonične besede ‘I’m worth it’,” je o novem sodelovanju povedala Kendall. “Pridružitev družini L’Oréal Paris in priložnost, da poosebljam vse, kar znamka predstavlja, se mi zdi kot pravi zaključek kroga.”
Jennerjeva se kot dolgoletna oboževalka te blagovne znamke spominja, da je v času odraščanja uporabljala vse različice šampona L’Oréal, danes pa je njen priljubljen izdelek podlaga – Infallible Freshwear. Za težko pričakovano šminko iz iste linije, Infallible Matte Resistance Lipstick bo Kendall vodila tudi kampanije.
Foto: Instagram @lorealparis in @kendalljenner