Kiehl’s prva linija za nego intimnih predelov – Kiehl’s Personals

Ikonična blagovna znamka Kiehl’s, ki že od leta 1851 razvaja svoje skupnosti z učinkovitimi formulami, se podaja na novo misijo – odpravljanje tabu tem, povezanih z intimno nego. S svojo revolucionarno linijo Kiehl’s Personals nagovarjajo sodobne potrebe potrošnikov in postavljajo nove standarde za nego “tam spodaj“.

Intimna področja so pogosto ovita v stigmo, a generacija Z s svojo odprtostjo preoblikuje način razmišljanja. Kljub temu raziskave kažejo, da kar 46 % ljudi v ZDA še vedno zaznava stigmo, povezano z medicinskimi izrazi za opisovanje človeške anatomije, in le 20 % ljudi brez zadržkov govori o lastnem telesu. Prav tu se pojavi Kiehl’s s pomembnim sporočilom: “Nimate se česa sramovati, ko gre za dlačice ali vonje.

 

Nova kolekcija vključuje dva dermatološko preizkušena izdelka, prilagojena za vse tipe in tone kože ter vse spole:
Ingrown Hair & Tone-Correcting Intimate Drops – serum za boj proti vraščenim dlačicam in neenakomerni polti.
Over & Under Cream-to-Powder Deodorant – inovativni dezodorant za dolgotrajno zaščito in nego intimnih predelov.

 

Ingrown Hair & Tone-Correcting Intimate Drops

Ta izjemni serum z dvojnim delovanjem vidno izboljša enakomernost polti kože in zmanjša pojav vraščenih dlačic. Razdraženost po britju ali depilaciji je zdaj stvar preteklosti!
Kaj ga dela tako posebnega?
Mešanica AHA kislin: Izboljšuje videz vraščenih dlačic in izenačuje ten kože.
Astaksantin in jojobino olje: Blažita kožo in krepita kožno pregrado.

 

Vraščene dlačice so zmanjšane že v 90 minutah.
90 % uporabnikov poroča o bolj enakomernem tenu kože.

Fun fact: Astaksantin, ključen del formule, je tudi razlog za rožnato barvo flamingov!

 

Over & Under Cream-to-Powder Deodorant

Zaščita, ki traja in neguje. Ta kremni dezodorant s pudrastim zaključkom ponuja:

96-urno zaščito pred vonjavami.
Blago kislo mešanico, ki nevtralizira neprijetne vonjave.
Lahkotno, svilnato teksturo, primerno za pazduhe, prsi in intimne predele.

 

Zagovornica telesne pozitivnosti Ilana Glazer

V sklopu kampanje Kiehl’s predstavlja zabavni film “Who Wants to Be a Million-Hair?”, kjer Ilana Glazer spodbuja odprt pogovor o dlačicah in vonju. S humornim pristopom želi razbiti predsodke in pokazati, da je lahko skrb za telo nekaj sproščenega in naravnega.

Ne glede na to, ali se odločite dlačice obdržati ali jih odstraniti, je ključnega pomena, da o tem govorimo brez sramu. Kiehl’s s kolekcijo Personals poudarja: “Negovanje telesa pomeni ljubezen do sebe – brez nelagodja in tabujev.

Zaupajte Kiehl’s in poskrbite za svojo intimno nego na način, ki je enako učinkovit kot osvobajajoč!

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si