Manekenka Winnie Harlow je lansirala svojo blagovno znamko za nego kože

V začetku marca je 27-letna manekenka Winnie Harlow lansirala svojo prvo blagovno znamko za nego kože, imenovano CAY Skin. Nega kože in njena zaščita pred soncem sta imeli v njenem življenju velik pomen, saj sama namreč trpi za boleznijo izgube kožnega pigmenta, imenovano vitilgo.

Winnie Harlow ima korenine iz Jamajke, kjer je zaradi močnega sonca morala biti še posebej pozorna, da je ves čas uporabljala kremo za sončenje. Tudi ime CAY Skin so navdihnile karibske plaže. “Želela sem si, da predstavlja mene in moje korenine,” je ob tem izpostavila. A glavna motivacija za ustanovitev njene lastne blagovne znamke za nego kože, je zanjo predstavljalo fotografiranje na prostem, kjer jo je sonce močno opeklo. “Imela sem dvodnevno fotografiranje na Bahamih, vse od sončnega vzhoda do sončnega zahoda. V določenih trenutkih si ekipa ni želela, da si ponovno nanesem kremo za sončanje, saj je na moji koži puščala vijolične ali modre lise, kar jim ni bilo všeč,” pripoveduje Winnie. “Na koncu drugega dneva sem imela takšne opekline, da so morali poklicati zdravniško pomoč,” pojasni.

Foto: CAY SKIN

Kombinacija poletja na Karibih, življenja z boleznijo kožnega vitlinga in boleče izkušnje s sočnimi opeklinami, so Winnie tako pripeljali do ustvarjanja CAY Skin. Paleta štirih izdelkov vključuje dva losjona za obraz, losjon za telo in balzam za ustnice, vsi pa seveda vsebujejo zaščitni faktor pred soncem. Winnie ob tem dodaja, da je bila njena linija Cay Skin narejena za vsak ten kože. S svojimi izdelki si namreč želi tudi razbiti mit, da temnejša koža ne potrebuje SPF zaščite. »Nihče nima dovolj melanina za zaščito pred sončnimi žarki. Želim, da bodo ljudje razumeli, da so moji izdelki namenjeni vsem pod soncem. Dobesedno,” še doda.

IG @cayskin

Izdelki CAY Skin so na voljo na spletni strani, ekskluzivno pa bodo na voljo tudi v Sephori, in sicer od začetka aprila dalje.


Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si