Čista feminilna energija, čustnost in svoboda izražanja: znamka Burberry je predstavila novo kampanjo za svojo Olympia torbo kreativnega direktorja Riccarda Tiscija. Novo ikonično torbo angleške modne hiše odraža zaobljena, močna a brezčasna silhueta, obogatena z zlatimi detajli in Burberryjevim logom. Novo kampanjo je v svoj objektiv ujel kreativni duo Inez in Vinoodh, ki sta sledila Riccardovi viziji notranje moči in vključevanju klasičnega Burberry sloga v nov videz kot sporočilo upanja in moči.
“Ko sem ustvarjal torbo Olympia, sem razmišljal o popolni torbi- nekaj kar bo ujelo esenco feminilnosti in tako sem z novo kampanjo želel slaviti tri neverjetne ženske, ki poosebljajo moč in lepoto ženske energije- FKA twigs, Kendall Jenner in DJ Shygirl, neverjetno talentirane in samozavestne ženske, z naravno neustrašnostjo in predanostjo k kreairanjo lastne poti ob izražanju njihove orginalnosti skozi njihovo kreativnost.” – Riccardo Tisci.