Mesec dni toplih obrokov za kar 1000 varovancev društva Humanitarček. To je rezultat čudovite akcije podjetji Henkel in Mercator, ki bo polepšala prihodnje dni, in ostala v posebnem spominu, starostnikom v stiski, za katere skrbi društvo Humanitarček. Od 1. julija, ko se je akcija Obroki polni ljubezni začela, do njenega zaključka v mesecu avgusta, so vsi kupci izdelkov Persil, Somat, Silan, Perwoll in Bref v Mercatorjevih prodajalnah postali del humanitarne pobude in tako razveselili društvo, ki že 10 let vse svoje dejavnosti usmerja v pomoč starejšim članom naše družbe.
“Majhna gesta, droben znak pozornosti, vsakodnevna srčna dejanja – to so stvari, s katerimi nekomu spremenimo svet na bolje. To je cilj našega delovanja in veseli smo, da sta to prepoznala tudi Henkel in Mercator. Z dušo in srcem verjamemo, da lahko z majhnimi stvarmi nakomu polepšamo dan, dva, mesec … S to akcijo nam je zagotovo uspelo to uresničiti in za mesec dni zagotoviti tople obrok za naše najstarejše varovance,” je pojasnila Nina Kozorog iz društva Humanitarček.
Prostovoljci mariborskega društva Humanitarček se že vrsto let srečujejo z naraščajočimi težavami starejših v Sloveniji.Glede na to, da so nekatere zagotovljene pravice starejšim nedostopne, ker jih ti bodisi ne poznajo ali pa je sistem zanje preveč zapleten, so zavihali rokave in vsaj nekoliko olajšali stiske ljudem v jeseni življenja, ko bi morali vsi uživati sadove minulega dela. S svojimi projekti nas vsak dan opozarjajo na velike napake v sistemu in šokantno število 92.000 posameznikov, starejših od 60 let, ki živijo pod pragom revščine.
“Poklicati Humanitarček in jim v sodelovanju z Mercatorjem pomagati pri njihovem delu, se je zdela čudovita ideja. S tem projektom smo želeli vsaj malo olajšati stisko mnogih starejših. Z uspešno akcijo smo zagotovili mesec toplih obrokov in upam, da tudi mesec z manj skrbi za mnoge varovance društva Humanitarček. Radi bi se zahvalili našim kupcem, kateri so s svojimi nakupi prispevali k velikemu uspehu akcije. Prepričan sem, da bomo s tem dokazali, da nam je mar ter da bo vsak obrok postrežen z veliko ljubezni ter pozornosti, kot to pove že samo ime akcije. ” je dejal Uroš Vodopivec iz Henkla.
“Izjemno smo ponosni na še eno družbeno odgovorno sodelovanje s podjetjem Henkel. Zahvaliti se moramo predvsem našim kupcem, ki so v 34 dneh trajanja akcije pokazali humanost in dobro voljo ter z nakupom Henklovih izdelkov v naših prodajalnah omogočili ne le lepo gesto, ampak predvsem tople obroke za starejše, ki so potrebni pomoči,” je poudarila Andreja Bajželj iz Mercatorja.