“Stil, ki pripoveduje tvojo zgodbo” ali kako je s.Oliver postal popolnoma nov

Prenovljena podoba znamke s.Oliver in nova image kampanja

Novi logotip, novi slogan in nova orientacija modne in lifestyle znamke s.Oliver

 

 

Moda za življenje

Znamka s.Oliver ima novo podobo in novi logo. Nov slogan znamke je s.Oliver – Fashion for life in ne Life for fashion. V prevodu s.Oliver – Moda za življenje in ne Življenje za modo. Cilj prenove blagovne je ohranjanje visoke prepoznavnosti na trgu, relevantnost in jasen profil. Z novo podobo želimo osvojiti nove, urbane ciljne skupine.

Prenovo znamke komuniciramo z image kampanjo, ki smo jo v Sloveniji pričeli 29. aprila 2021. V kampanji nagovarjamo vse, ki imajo radi modo, hkrati pa ne želijo, da bi moda narekovala njihova življenja. Prav obratno – moda se naj prilagaja našemu življenjskemu stilu. V oblačilih se želimo počutiti dobro, udobno in z njimi ustvariti svoj slog.  Slogan kampanje se glasi “Stil, ki pripoveduje tvojo zgodbo”. Novi s.Oliver je samozavesten, iskren in pozitiven. Prav tak, kot je njegov kupec. Največji del oglaševanje je namenjen oglaševanju na mobilnih telefonih, internetu in socialnih omrežjih ter v tiskanih medijih.

 

Popolna osvežitev modne znamke

Osvežitev znamke je celovita in posega na naslednja področja delovanja ter poslovanja: marketing, e-trgovino, družbene mreže, maloprodajo in veleprodajo.  Vizualna modernizacija identitete na zelo jasen in sodoben način vizualizira znamko v digitalnem prostoru. Novi logotip je moderniziran in dopolnjen s sloganom.

Levin Reyher, direktor marketinga s.Oliver: “Konsistentno se osredotočamo na življenja naših kupcev, saj se je vloga mode v naši družbi spremenila. Moda mora ljudem pomagati, jih podpreti, jim dati možnost, da izrazijo sebe in svoje ideje, a ne sme biti v prvem planu. Vemo, da ima naša ciljna skupina rada modo, ampak njihova življenja se ne vrtijo samo okoli nje. In to je dobro. Iz tega dejstva izhajamo.”

 

Novi s.Oliver tudi v aktualni številki GRAZIE

Nove kolekcije izpolnjujejo visoke standarde kvalitete in niso vezane le na sezonske trende. Primerne so za vse življenjske situacije in cilj je, da se v njih dobro počutite. Njihovo modno vsestranskost smo prikazali tudi v modnem editorialu v aktualni številki GRAZIE, kjer nas par navdihuje z dovršenimi stilskimi kombinacijami primernimi za vse priložnosti. Novi s.Oliver je samozavesten, iskren in pozitiven, prav tak, kot sta glavna akterja dotičnega editoriala.

 

This slideshow requires JavaScript.

 

Fotografije: s.Oliver

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si