UNDERCOVER CHIC: HUMANIC in SILVIA SCHNEIDER STA MODO ZDRUŽILA V MISIJO

V novem HUMANIC Flagshipstoreu so aktualni trendi obutve in torbic postali pravo doživetje: HUMANIC in Silvia Schneider sta svojo kapsulno kolekcijo UNDERCOVER CHIC predstavila kot stilsko misijo – trije znani pari so se spopadli z izzivom, ki je združil napeto zgodbo in modne poudarke.

Glamurozen večer na Dunaju

Večer, poln glamurja, napetosti in stila: Silvia Schneider in HUMANIC sta povabila na ekskluzivno premiero nove kapsulne kolekcije UNDERCOVER CHIC (skrivnostna eleganca) v popolnoma novi HUMANIC Flagshipstore na naslovu Kärntner Straße 5. Z elegantnim dogodkom ob lansiranju sta obenem obeležila prvo veliko modno doživetje v prenovljenih, več kot 1.000 m² velikih prostorih, katerih odprto zasnovano osrednje preddverje je ustvarilo popolno kuliso za glamurozen začetek.

Silvia Schneider je večer vodila s šarmom in povezala modo, skrivnost in zabavo na eleganten način – navdihnjena z idejo, da je lahko tudi stil oblika preobleke. Trije znani pari – Anna Strigl in Herby Stanonik, Lilian Klebow in Markus Freistätter ter Corinna Kamper in Danilo Campisi – so se podali na nenavadno skrivnostno misijo: razrešiti skrivnost ukradenega salonarja z diamanti iz nove kolekcije.

Med sijočo obutvijo in torbicami, napetimi nalogami, skrivnostnimi namigi in detektivsko spretnostjo so se znane osebnosti pomerile v napetem dvoboju – glavni junakinji večera pa sta bili moda in eleganca. V središču večera je bila predstavitev nove Silvia Schneider x HUMANIC kapsulne kolekcije UNDERCOVER CHIC, ki v ospredje postavlja ženstvenost, moč in vsestranskost.

Kolekcija vključuje klasične modele iz gladkega usnja – loaferje z elegantno zaponko, stilske jahalne škornje, prestižne semiš gležnjarje v toplih rjavih tonih, bleščeče salonarje s kristali in izrazite škornje nad kolenom, ki ženskam omogočajo samozavesten nastop v vsaki situaciji. Ne glede na to, ali gre za skrivno srečanje v podeželski vili ali osupljiv večerni nastop na plesišču – kolekcijo dopolnjujejo popolni spremljevalci: praktične velike nakupovalne torbe in bleščeče clutch torbice.

l

“Moda je zame več kot le zunanjost – je izraz, tiha moč in oder hkrati. Z UNDERCOVER CHIC želim spremljati ženske, ne glede na to, ali želijo delovati diskretno ali pa zasijati naglas,” pojasnjuje idejo modna oblikovalka Silvia Schneider.

Tudi Marlene Eibisberger, produktna vodja HUMANICA, poudarja edinstven značaj sodelovanja:

l

“Skupaj s Silvio je nastala kolekcija, ki združuje prefinjenost, stil, udobje in tisti značilni ‘undercover’ element – modeli, ki pripovedujejo zgodbe in spremljajo ženske skozi vse plati vsakdana.Pri kolekciji obutve in torbic smo se zavestno osredotočili na tople rjave tone ter vrhunske materiale, kot so gladko in semiš usnje ter nežni raztegljivi materiali, ki popolno odražajo raznolikost in globino jeseni – pa tudi samih žensk.”


Zvezde in Diamond-Martini

Med številnimi gosti so bili poleg sodelujočih parov tudi mnogi znani avstrijski obrazi iz sveta zabave, mode in »lifestyla« – med njimi Alfons Haider, Julia Furdea, Serge Falck, Christian Stani, Robert Steiner, Christian Baier, Tanja Duhovich, Andreas Moravec, Thang de Hoo in Adi Weiss. Vsi so uživali v večeru, polnem glamurozne obutve in vrhunskih koktajlov. Za slednje je poskrbel Hans Prommer, Best Bartender of the Year 2024 in glavni barman graškega Amouro Bara, ki je z bleščečo kreacijo “Diamond-Martini – A Signature Creation by Amouro” navdušil goste in poskrbel za dodatno iskrico večera.

Tudi Armin Weger, direktor podjetja Leder & Schuh AG, je bil navdušen nad uspešnim začetkom:

l

“Novi HUMANIC Flagshipstore ni trgovina v klasičnem smislu – je izraz identitete naše znamke. Predstavlja tisto, za kar HUMANIC stoji: navdih, stil in doživetje. Ustvarili smo prostor, kjer ljudje ne kupujejo le čevljev, temveč postanejo del zgodbe.
S kolekcijo Silvia Schneider x HUMANIC dokazujemo, da so čevlji danes več kot le izdelek – so izraz čustev, osebnosti in ustvarjalnosti. Za nas je to več kot prodaja – to je prihodnost doživetij v fizičnih poslovalnicah. Povezujemo blagovne znamke, ljudi in čustva na način, ki navdihuje in se dotakne. To je smer, v katero kot blagovna znamka stopamo – drzni, izkustveni in vedno z jasnim ciljem: ustvarjati navdušenje.”

Z UNDERCOVER CHIC sta Silvia Schneider in HUMANIC uspela združiti modo, napetost in zabavo v izjemno doživetje – stilski dogodek, ki je novi HUMANIC Flagshipstore na dunajski Kärntner Straße postavil v središče pozornosti in dokazal, da moda lahko postane prava misija.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si