Zavarovalnica Sava in Jolly združila moči in Zvezi prijateljev mladine Slovenije namenila donacijo za socialno-humanitarni sklad Dedek Mraz

Podjetji sta v sklopu kampanje za nezgodno zavarovanje otrok in šolske mladine Zavarovalnice Sava Zvezi prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) podarili donacijo, ki bo otrokom iz manj vzpodbudnih okolij lepšala novoletne praznike. GRAZIA z velikim veseljem z vami deli podrobnosti!

Otroci so naše največje bogastvo, zato so se Nezgodnega zavarovanja otrok in šolske mladine v Zavarovalnici Sava letos lotili malce drugače – tako, da najmlajšim skupaj s podjetjem Jolly otroštvo naredijo še bolj pisano. Skozi kampanjo so z izdelki Jolly  nagradili 536 otrok in v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine osrečili tudi otroke v stiski, katerih otroštvo ni vedno pisano in veselo. Od vsakega sklenjenega zavarovanja v sklopu kampanje je del sredstev Zavarovalnica Sava namreč donirala v sklad Dedka Mraza, kamor je za prav tako vrednost v obliki svojih izdelkov doniral tudi Jolly.

V Zavarovalnici Sava in Jolly je družbena odgovornost eden ključnih strateških stebrov delovanja

Direktorica Službe za marketing in odnose z javnostmi v Zavarovalnici Sava Špela Kregar pravi, da je »v Zavarovalnici Sava področje trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti eden od ključnih strateških stebrov delovanja. Zavedamo se, da je vračanje v okolje naš privilegij, ki ga udejanjamo vedno, ko prepoznamo potrebe. Vlagamo v šport, razvoj talentov, kulturo, preventivo in še mnoge druge dejavnosti, a skrb za depriviligirane ima v naših srcih prav posebno mesto.«

Zbrana sredstva namenjena za izvedbo prireditev Obisk dedka Mraza ZPMS

»Praznični december je že skoraj pred vrati, zato bomo donacijo namenili socialno-humanitarnemu skladu Dedek Mraz,« sporoča Anja Vogrič iz ZPMS. »Sredstva bodo namenjena za izvedbo prireditev Obisk dedka Mraza, ki jih organizirajo naše članice, barvice Jolly pa bo dobri mož razdelil otrokom iz manj spodbudnih okolij. Barvice Jolly vedno razveselijo, če jih podari dedek Mraz pa je nasmeh na otroških obrazih še toliko večji. Na Zvezi prijateljev mladine Slovenije smo prepričani, da moramo v decembrskem času vsem otrokom zagotoviti pravljično doživljanje prazničnih novoletnih daril,« dodaja Breda Krašna, generalna sekretarka ZPMS.

Širšo javnost pa sta podjetji nagovarjali tudi z aktivacijo Vse barve odraščanja in tako spodbujali otroško kreativnost in domišljijo. V njej so s svojimi risbicami lahko sodelovali vsi otroci. Izmed najboljših deset po številu glasov je strokovna žirija, v kateri so sodelovali znana ilustratorka Hana Stupica, predstavnik podjetja Jolly Nejc Slokan in predstavnica Zavarovalnice Sava Petra Rostohar, izbrala najboljše tri. Vsem kreativnim nagrajencem, še posebej petletnemu Davidu, ki se je podelitve tudi udeležil, iskreno čestitajo!

Hana Stupica, ki jo vsi poznamo po mnogih čudovitih ilustracijah, je dodala: »Barve so izjemno pomemben del otroškega spoznavanja sveta, risanje in barvanje pa otrokom prinašata številne koristne prednosti vse od motoričnih do razvoja boljših mentalnih sposobnosti. Težko se je bilo odločiti le med desetimi najboljšimi, saj je prispelo veliko kakovostnih del.« In kako stroga je bila? Kreativnost otroka je bila ključno merilo, pravi, in dodaja, da ji je bilo pomembno tudi, da ne gre za »šablonsko risbo« ali preslikavanje. Bila je pozorna na to, da starš ni pomagal, saj je, kot pravi, »otroška črta ekspresivna, odrasla pa bolj ravna«. In prav to unikatnost je bilo videti pri Davidovi risbi, neobremenjenost, kot ji pravi Hana. Kot otrok je tudi ona sodelovala v likovnem nagradnem natečaju, ki se ga spominja še danes: »Dobila sem glavno nagrado, ki sem jo podelila s sošolci, saj sem mislila, da jo bodo naslednji dan dobili tudi oni.«

Vse risbice otrok, ki so sodelovali v nagradnem natečaju Vse barve odraščanja, si lahko ogledate tukaj.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si