Zgodba o novi identiteti blagovne znamke HUMANIC

Osnovno se nikoli ne spreminja. V zadnjih 18 mesecih smo se naučili, da je veselje do življenja vedno v trendu – v zahtevnih obdobjih in po njih pa še bolj kot običajno. Evropski prodajalec premium obutve HUMANIC je v optimističnem vzdušju ponovno razmislil o identiteti svoje blagovne znamke. Na podlagi preprostega vprašanja: Kaj je velika povezovalna ideja 4,5 milijona strank v devetih državah in 2.200 zaposlenih v podjetju HUMANIC, ki jim z navdušenjem pomagajo? Preprost odgovor: duh skupnosti HUMANIC se ujema z imenom in V-znakom zmage (victory) z roko in nogo! Od 23. septembra ima edinstvena kakovost svetovanja o čevljih in dodatkih v poslovalnicah v CEE državah novo podobo in občutek, veselje do življenja ljubiteljev čevljev pa končno dobiva ime: FRANZ. Modna oznaka za čevlje HUMANIC je mednarodna in je akronim za: Fashion – Revolution – Attitude – Number One – Zeitgeist (Moda – Revolucija – Način razmišljanja – Številka 1 – Duh časa).

Pot do uspešne prihodnosti vodi prek skupnega razumevanja preteklosti v sedanjosti. Zgodovino družbe HUMANIC so vedno oblikovali in pisali ljudje s posebnim občutkom za razvoj. Od leta 1872 so iz majhne tovarne usnja v avstrijskem Gradcu (kjer je še danes sedež podjetja) prihajali impulzi za modo obutve – in tako se je začel vzpon v evropskega prodajalca obutve. Blagovna znamka je preživela krize, svetovne vojne in negotove čase ter po zaslugi teh izzivov še bolj napredovala. Naslednje leto bo HUMANIC praznoval že 150. rojstni dan.

Od leta 1872 narekuje trende: HUMANIC združuje tradicijo in inovacije s prihodnostjo

Podjetje HUMANIC že od leta 1872 določa trende. Gre za naravni razvoj in tradicijo, ki povezuje ter zavezuje. Kreativno komuniciranje je imelo na domačem trgu v Avstriji vpliv na celotno podjetje. To je veljalo tudi v časih, ki so zahtevali nove impulze, tudi v takšnih, kot so trenutni. V zadnjih 18 mesecih, ko je izbruhnila pandemija, smo vsi spoznali vrednost lepih stvari, ki jih vidimo vsak dan, in kako pomembno je, da ljudje živijo povezano.

Zato ni bilo primernejšega trenutka, da bi HUMANIC svojo identiteto blagovne znamke napolnil s tem izjemnim duhom optimizma. Ustvarjalno iskanje ideje in primernega simbola poguma, ki najbolje opisuje začetek novega obdobja, je bil dolg proces izmenjave idej s kolegi v vseh državah, v katerega so se stekale tudi želje strank, partnerjev in zaposlenih. Rezultati so bili presenetljivo soglasni: HUMANIC v očeh ljudi ni le prodajalec obutve, temveč mednarodna skupnost, ki jo združuje ljubezen do mode, strast do čevljev in dodatkov. Kupci cenijo HUMANIC predvsem zaradi prvovrstnega svetovanja, trendov in široke palete vrhunskih blagovnih znamk.

Vendar blagovna znamka pomeni več kot le opis lastne identitete, kar pojasnjuje član uprave podjetja HUMANIC Michael Rumerstorfer: “V naši tradiciji in naravi je, da nosimo ljudi v srcu in se osredotočamo na duh časa. V tem posebnem in za mnoge še posebej zahtevnem obdobju pa smo v podjetju HUMANIC vsekakor želeli združiti našo samopodobo s simbolnim likom, ki ljudem vliva pogum ter jih spodbuja k optimizmu in veselju do življenja.”

Ikona Franz kot brezčasno znamenje poguma za danes in jutri

Vstajanje, odhod, nadaljevanje: pri iskanju navdiha za ustrezno vizualizacijo je ustvarjalna ekipa podjetja HUMANIC navdih našla v lastnih arhivih. Skupina priznanih avantgardnih umetnikov je od sedemdesetih let prejšnjega stoletja dve desetletji in pol delovala kot “oglaševalska agencija” za podjetje HUMANIC in postavila prelomne standarde komuniciranja blagovnih znamk. Med njimi je barvit logotip z roko in nogo, ki prikazuje znak zmage. “Za skupnost HUMANIC ni sodobnejšega simbola optimizma in veselja do življenja: V-znak s prsti kot znak zmage kaže na upanje in je pravi odgovor za prihodnost,” je prepričan član uprave Michael Rumestorfer. Enako pa se je izkazalo tudi za ime Franz. Že v prejšnjih kampanjah je imel podporno vlogo, zdaj pa tvori akronim petih lastnosti, ki sestavljajo blagovno znamko HUMANIC in njen moto – Fashion. Revolution. Attitude. Number One. Zeitgeist (Moda. Revolucija. Način razmišljanja. Številka 1. Duh časa). Ker sta individualnost in slog v vseh državah HUMANIC na prvem mestu, aktivisti za veselje do življenja in ustvarjalci trendov povsod svetujejo v skladu z novim geslom v nacionalnem jeziku. V Avstriji in Nemčiji je novo geslo „Frag Franz.“, v Bolgariji „Попитай Франц.“, v Romuniji „Întreabă-l pe Franz.“, na Madžarskem „Kérdezd Franzot.“, na Hrvaškem „Pitaj Fran- za.“, na Češkem „Zeptej se Franze.“, na Slovaškem „Spýtaj sa Franza.“, pri nas pa „Vprašaj Franza.“

Zaupanje 4,5 milijona strank – zaveza, da postanejo boljši

4,5 milijona kupcev na mesec: HUMANIC že od nekdaj meni, da je veselje do nakupovanja mogoče ohraniti, če to ne postane vsakdanje – še posebej, ko gre za čustvene teme mode, obutve in življenjskega sloga. Osebna vrednost strokovnega in kompetentnega svetovanja strokovnjakov pa nakupovalno izkušnjo naredi posebno. “Zaposleni v podjetju HUMANIC živijo in svoje navdušenje nad čevlji delijo z našimi strankami. Lokalna prisotnost, visoka raven svetovalnih kompetenc, odzivnost – vse to pomembno vpliva na veselje do nakupovanja, tako kot prilagajanje ponudbe glede na osebne preference v naših trgovinah in prek digitalnih kanalov,” opisuje Rumerstorfer filozofijo HUMANIC-a.

Nova identiteta z ekskluzivno kolekcijo obutve, oblačil in dodatkov

Nova identiteta skupnosti HUMANIC je prikazana od 23. septembra, ko se je začela prenova blagovne znamke: “Želimo, da bi bilo navdušenje še bolj neposredno otipljivo in da bi ga prenesli v kakovostno izkušnjo – z ambientom v trgovini in na naših kanalih,” razkriva Michael Rumerstorfer. Posebej za ta namen je bila ustvarjena posebna izdaja sneakerjev FRANZ, kolekcija tekstila TRIBUTE TO FRANZ in novi spoti v poslovalnicah. “Prenova je hkrati uvod v našo veliko 150. obletnico, ki jo bomo praznovali prihodnje leto. In tudi povabilo vsem, ki sta jim blizu slog in moda, da nas obiščejo – pripravili smo veliko načrtov in privlačne ponudbe, ki bodo navadne dneve spremenile v izjemno posebne,” zaključi Rumerstorfer.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si