V edinstvenem okolju golf igrišča Cubo golf Ljubljana je znamka s.Oliver pripravila predstavitev kolekcije zimskih jaken in plaščev. Pressdaya so se udeležili modni uredniki, stilisti in influencerji, ki so preizkusili nove modele in uživali ob izjemnih kulinaričnih mojstrovinah restavracije Cubo. Dogodka so se udeležili Nika Urbas, Matjaž Ambrožič, Jasna Vale, Nataša Mernik, Maša Črešnik in številni drugi, ki so se preizkusili v vlogi modelov.
Katja Janko Puh, vodja marketinga s. Oliver, je predstavila novo marketinško kampanjo Casual Thoughts oz. Vsakodnevne misli. Povedala je:
»Za naše podjetje in blagovno znamko s.Oliver je bila pandemija velik izziv. Čas zaprtja smo produktivno izkoristili in zagnali številne projekte. Aprila letos smo preimenovali blagovno znamko s.Oliver. Naš novi slogan je “Fashion for life”. Moda ne opredeljuje načina življenja naših kupcev, ampak nasprotno, življenje definira modo. Moda nas spremlja na vsakem koraku in prepričana sem, da imate nekaj spominov, ki so povezani z vašo najljubšo obleko, najljubšimi kavbojkami ali plaščem. To dejstvo je bilo podlaga za našo novo tržno kampanjo, ki smo jo poimenovali Casual Thoughts oz. Vsakodnevne misli. Fokus kampanje je na vsakodnevnem razmišljanju o najljubših oblačilih.«
Polona Korošec, Buying Manager, je podrobno opisala modele jaken, ki so v večini izdelani iz trajnostnih materialov, kot so reciklirane plastenke, koruzna vlakna in recikliran puh.
Različni kroji in inovativni materiali so zaščitni znak kolekcije, ki jo sestavljajo slim fit plašči, oversized plašči, pufne jakne, teddy plašči in ekološko krzno. Ker se s. Oliver ukvarja predvsem s planetom, ljudmi in prihodnostjo, so bili uporabljeni okolju prijazni materiali, kot je eko usnje, imenovano »prijazno usnje«, s poudarkom na recikliranju. Tako so vse puhaste jakne del programa “WE CARE”, izdelane iz recikliranega poliestra. Reciklirani poliester uporablja obstoječa vlakna in jim daje novo življenje in uporabo.
V spodnji galeriji si lahko pogledate utrinke z dogodka: