Je lahko lepota resnično zelena?

Globalna znamka lepotnih izdelkov Garnier predstavlja izobraževalno serijo, s katero bomo vsi lažje naredili zeleni korak naprej.

  • Globalna anketa je pokazala, da kljub 81 % ljudi, ki si želijo ravnati bolj trajnostno, manj kot 6 % ljudi izvaja vsakodnevne ukrepe za zaščito planeta.
  • Nova serija, ki jo je režiral National Geographic CreativeWorks z raziskovalci National Geographica, deli strokovno znanje in nasvete iz resničnega sveta o ključnih trajnostnih temah, povezanih z lepotno industrijo.
  • Serija je premierno prikazana na Expu 2020 v Dubaju, nato pa sledi njena svetovna predstavitev.

Garnier v  sodelovanju z National Geographic v sklopu iniciative »Green Beauty« pričenja z izobraževalno serijo namenjeno trajnostni potrošnji. Z inciativo se je zavezal k celovitim pristopom k trajnosti. Cilj je preobraziti vsako fazo Garnierjeve vrednostne verige in zmanjšati ali odpraviti vpliv na okolje na področjih plastike in embalažeizdelkov in formultovarn, proizvodnje ter nabave.

Garnier bo z vsebino, ki jo je režiral National Geographic, potrošnikom omogočil dostop do strokovnega znanja in nasvetov iz resničnega sveta. To je prvi korak nove zaveze, s katero želi Garnier opogumiti in opolnomočiti 250 milijonov ljudi za okolju prijaznejše življenje na planetu do leta 2025.

»Da bi izkoristili vso moč pobude »Green Beauty«, želi Garnier tudi potrošnike spodbuditi, da naredijo zelene korake. Trajnost je lahko nerazumljiva tema, naš cilj je omogočiti resničen dostop do nje – to počnemo z izdelki, ki jih ustvarjamo, od trdih šamponov s tehnologijo hitrega spiranja do tub z integriranim kartonom in izdelki za ponovno polnjenje – toda ne želimo se ustaviti pri tem. S sodelovanjem National Geographic CreativeWorks želimo našim potrošnikom omogočiti dostop do najboljših strokovnjakov in njihovih nasvetov za bolj zelen vsakdan.« Adrien Koskas, globalni predsednik znamke Garnier. 

Ta nova Garnierjeva zaveza je zadnja v seriji ambicioznih ciljev za leto 2025, izbranih z namenom zmanjšanja vpliva celotne dobavne verige znamke na okolje. Garnier bo še nadaljeval z ambiciozno trajnostno preobrazbo, vendar je zaradi dejstva, da 80 % ogljičnega odtisa šamponov izvira iz njihove uporabe doma, jasno, da je pomembno tudi opolnomočenje potrošnikov, tako da bodo razumeli, da lahko ukrepajo tudi sami.

V prvem koraku k uresničevanju te zaveze je Garnier sodeloval z raziskovalkama National Geographica, Roso Vasquez in Imogen Napper, da bi potrošnikom omogočil dostop do strokovnega znanja, jih navdihnil za vsakodnevne spremembe ter odgovoril na vprašanje: »Je lahko lepota resnično zelena?«.

»Ponosni smo, da lahko sodelujemo z Garnierjem in pomagamo uresničiti najnovejšo zavezo »Green Beauty«. Uporaba strasti in pripovedovanje zgodb raziskovalcev, skupaj s pozivanjem ljudi k razumevanju lastnega vpliva na svet in odkrivanja novih možnosti je to, kar nam gre v National Geographic CreativeWorksu najbolje od rok,« je povedala Nadine Heggie, podpredsednica za partnerstva znamke v National Geographicu.

Dostopna, poučna vsebina bo pokrivala ključne trajnostne teme, povezane z lepoto. Pojasnjene bodo teme, kot so plastika in embalaža, poraba vode in trajnostne vede, z vsemi pa bodo deljeni rudi praktični nasveti, da bi omogočili dostop do trajnosti in opolnomočili ljudi, da uvedejo #OneGreenStep v svoje vsakodnevno življenje. 

Prvi del poučne vsebine, je premierno prikazan na Expu 2020 v Dubaju, in je na voljo tukaj.

FOTO: nationalgeographic.com

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si