Maja Štamol Droljc letos praznuje dvajset let delovanja svoje blagovne znamke. Od leta 2004 uspešno gradi svojo modno zgodbo in ustvarja prepoznaven stil kreacij. Na prehojeno pot je v vseh teh letih zelo ponosna, saj s svojim ročnim delom in izdelavo oblačil po meri uspešno konkurira množičnim blagovnim znamkam. Uredništvo revije GRAZIA ji ob tej priložnosti iskreno čestita!
V vseh letih ustvarjanja je sodelovala na različnih natečajih, razstavah, modnih revijah ter tednih mode doma in po svetu, za svoje delo pa je bila tudi večkrat nagrajena.
“Le redke znane Slovenke, med katerimi so pevke, igralke, športnice, voditeljice, niso nosile vsaj ene mojih kreacij. Zato mi je v največjo čast ob tem praznovanju prav zaupanje rednih strank, poslovnih žensk, žensk iz sveta diplomacije ter tudi čisto vsakdanjih modnih navdušenk, ki cenijo našo kreativnost, unikatnost, kvaliteto ter veliko pozornost, ki jo posvečamo materialom in detajlom,” razkrije modna oblikovalka ob praznovanju.
Proslavljanje jubileja je pričela letos spomladi z modno revijo v Dublinu. V zahvalo za dolgoletno podporo je v torek, v LJFW shopu, kjer so sicer vedno na voljo njene kreacije, pripravila sprejem za medije ter dolgoletne poslovne partnerje, ki so ji stali ob strani tudi pri organizaciji tega dogodka. Med njimi je tudi Afrodita, s katero je že v preteklosti pisala uspešno zgodbo na LJFW v Ljubljani in Zagrebu, poleg tega pa je Maja tudi uporabnica njihove kozmetike.
Puklavec Wines podpira vse njene dogodke, Maja pa odkrito priznava, da je velika navdušenka nad peninami. Orbico jo spremlja na mnogih dogodkih. S chefom Borutom Jovanom (Heartmade) sodeluje že vrsto let, še iz časov njenih začetkov, kar kaže na njeno zaupanje zvestim sopotnikom. Zato je vesela, da so se nekateri sponzorji odvali njenemu povabilo k sodelovanju in jo spremljajo tudi sedaj.
Kopitarna iz Sevnice, slovensko podjetje, je s sodelovanjem z Majo v zadnjih petih letih postalo prepoznavno tudi v svetu modne obutve. Vse modne navdušenke bodo letos na LJFW navdušene nad limitirano serijo natikačev, ki jih bo Maja predstavila na modni reviji ob zaključku tedna mode v Ljubljani.
Častno mesto na letošnjem tednu mode
Organizator ji je letos namenil častno mesto, saj bo hkrati zaključila letošnjo modno edicijo. Njena kolekcija bo obsežna, hkrati pa bo vključevala tudi pregled njenih uspešnih krojev iz preteklosti, predstavljenih na nov način in izdelanih iz materialov, ki so že na zalogi. Pri snovanju je želela ostati racionalna in se izogibati nakupu novih tkanin. V kolekciji bo tudi nekaj starejših kosov, saj želi pokazati, da so njene kreacije kakovostne, nosljive ter brezčasnih krojev in detajlov.
Na koncu sledi še presenečenje – odzvala se je povabilu k sodelovanju na področju, za katerega sama pravi, da ji ga zagotovo ne bi pripisali, a bo o njem v prihodnje zagotovo še veliko slišati. Maja se je namreč lotila prav posebnega izziva, v katerem je v partnerstvo vstopila skupaj s SupCom in Nino Valant.
Nina Valant je na dogodku razkrila: “Ko se je dve leti nazaj začela razvijati zgodba o otroških supih SupCo, si niti slučajno nisem predstavljala, da bomo že pred drugo obletnico predstavljali tudi ženske supe. Otroški supi so bili res dobro sprejeti, mi je pa večkrat kakšna mamica napisala, da zakaj ne bi naredila še lepih ženskih supov. Ko sem razmišljala o tem, sem vedela, da se tega ne bom lotila sama. Prva in verjetno edina izbira je bila Maja Štamol, s katero se poznava že 15 let in sva v vseh teh letih stkali prijateljstvo, ki se je začelo, ko sem še v svojih novinarskih letih Majo in Staneta snemala, ko sta posvojila Žani,« je povedala Nina Valant, ustanoviteljica blagovne znamke SupCo, Maja pa je o sodelovanju dodala: »Navdušena sem bila nad njenim predlogom, hkrati pa sem se zavedala, da je to zares izven moje cone udobja. Pa sem si takrat vseeno rekla, da bi lahko ob 20. obletnici delovanja naredila nekaj posebnega. In tako so nastali štirje ženski supi z res lepimi in unikatnimi potiski. Prepričani sva, da je to lep začetek najine skupne zgodbe in da boste že prihodnje poletje na plaži zažigale s supi Maja Štamol X SupCo ter še kakšnim nujnim morskim dodatkom, ki pa naj zaenkrat ostane skrivnost.«
Dišava Women’s Secret pa je dodala tudi piko na i praznovanju
Ob 20. obletnici delovanja Maje Štamol pa so gostje lahko doživeli tudi vonj dišave Women’s Secret Intimate Delight, ki se je izjemno lepo povezal z Majino zgodbo, saj izraža močan simbol ženstvenosti ter odraz strasti in optimizma. Ta dišavna kreacija parfumerja Jérôma di Marina se začne s sočno malino, ki s pridihom rožnatega popra, ovije sladke in zapeljive note cvetov pomarančevca in potonike. Dišava za uživanje v edinstveni čutnosti do mode in brezmejni lepoti!