Znamka La Roche-Posay praznuje pol stoletja inovacij, sodelovanja in predanosti izboljšanju zdravja kože za vse. Že 50 let sodelujejo s strokovnjaki, dermatologi, farmacevti in uporabniki, da bi našla navdih za inovacije in izdelke, ki spreminjajo življenja. Vse od ustanovitve znamke, s strani farmacevta René Levayer leta 1975, je znamka ostala predana ustvarjanju inovativnih in učinkovitih rešitev za nego kože, ki izboljšujejo življenja posameznikov. Od skromnih začetkov do današnje globalne prisotnosti v več kot 60 državah La Roche-Posay dosledno ohranja svoje temeljne vrednote: predanost znanosti, sodelovanje z zdravstveno skupnostjo in globoko razumevanje vpliva zdravja kože na celotno dobro počutje.
MOČ TERMALNE IZVIRSKE VODE
V središču formulacij La Roche-Posay izdelkov je edinstvena termalna izvirska voda. Izvira iz mesta La Roche-Posay v Franciji in je naravno bogata s selenom, ki zagotavlja antioksidativne in pomirjujoče lastnosti. Leta 1887 je Francoska akademija za medicino prepoznala vodo kot javno dobro. Danes je termalni center La Roche-Posay mednarodno priznan kot vodilni center za zdravljenje kožnih bolezni, ki združuje dermokozmetične in termalne protokole nege.
ZGODOVINA INOVACIJ IN UČINKOVITOSTI
Uspeh znamke La Roche-Posay je osnovan na znanosti in tesnemu sodelovanju z znanstveniki in strokovnjaki za kožo, dermatologi. Izdelki blagovne znamke so podvrženi strogim kliničnim preizkusom učinkovitosti in varnosti, tudi na najbolj občutljivi koži. Nekateri pomembni mejniki v zgodovini inovacij znamke La Roche-Posay vključujejo:
- 1987: Predstavitev prvega izdelka s filtrom proti UVA-žarkom, uvedba Parsol 1789 in postavitev novih standardov za zaščito pred soncem.
- 2007: Odpiranje prvega centra za nego po zdravljenju raka, ki nudi bistveno podporo pacientom.
- 2011: Odpiranje novih smeri v dermatološki znanosti, blagovna znamka je bila pionir pri raziskovanju mikrobioma in je začela prvo akademsko študijo mapiranja mikrobioma kože.
- 2022: Lansiranje Anthelios UVMune 400 z inovativnim filtrom Mexoryl 400, preboj v zaščiti pred ultra dolgimi UVA-žarki.
- 2024: Predstavitev Mela B3 z MelasyL™, revolucionarno rešitvijo za hiperpigmentacijo.
IZDELKI, KI SPREMINJAJO ŽIVLJENJE KOŽE
La Roche-Posay izdelki in sestavine, ki vidno spreminjajo življenje kože zaradi svojega transformativnega učinka na kožo, so:
- Lipikar Baume AP+M: Obnavlja ravnovesje mikrobioma kože in takoj pomirja kožo ter zmanjšuje srbenje, zaradi česar je primeren za občutljivo, zelo suho in k atopiji nagnjeno kožo vseh starosti.
- Anthelios UVMune 400: Inovativni filter Mexoryl 400 zagotavlja zelo visoko, širokospektralno zaščito SPF 50+, okrepljeno proti ultra dolgim UVA-žarkom, in je ultra odporen na vodo, znoj in pesek.
- Cicaplast Baume B5+: Obnovitveni balzam za pomirja razdraženo kožo, tudi po posegih zagotavlja vsakodnevno olajšanje in obnovo razdražene, suhe ali občutljive kože, tudi brazgotine ki so posledica aken.
- Effaclar Duo+M: Trojna korektivna nega proti nepravilnostim, za mastno kožo in kožo, nagnjeno k nepravilnostim utemeljena na znanosti o mikrobiomu.
- Hyalu B5 Serum: Edinstvena formula za obnovo kože z dvema vrstama hialuronske kisline, vitaminom B5 in madecassosidom, ta serum proti staranju zmanjša gube, ponovno napolni kožo ter poveča njeno prožnost.
- Mela B3 Serum: Ta intenzivni koncentrat seruma proti temnim madežem rešuje neenakomernost in trdovratne temne madeže, zmanjšuje hiperpigmentacijo, izenačuje ten kože in preprečuje ponovni pojav.
To so Grazijini favoriti:
PREDANOST LJUDEM IN PLANETU
La Roche-Posay se zaveda, da prava lepota presega kožo in zato je znamka predana pozitivnemu vplivu na ljudi in planet:
Podpora pacientom: S svojim globalnim programom »Fight With Care« La Roche-Posay nudi podporo pacientom in negovalcem obolelih za rakom. Lokalno znamka podpira pobude za preprečevanje kožnega raka z izobraževanjem in odkrivanjem v okviru kampanje #SaveYourSkin, ki jo podpira Združenje dermatovenerologov Slovenije.
Trajnost: La Roche-Posay znamka je predana zmanjšanju okoljskega odtisa. Znamka se je zavezala, da bo do leta 2030 uporabljala 100 % reciklirano plastiko za vse embalaže izdelkov, in je že uvedla trajnostne inovacije v embalaži, kot so tube na osnovi papirja in embalaže za ponovno uporabo. Od leta 2023 se vsi La Roche-Posay izdelki proizvajajo v tovarnah, ki uporabljajo 100 % obnovljivo energijo.