Podjetje IKEA lansiralo skrbno kolekcijo VÅRDANDE

Novo kolekcijo VÅRDANDE so navdihnile osnove dobrega počutja in nege. Kolekcija je nastala na podlagi partnerstva petih azijskih podjetji, ki za ranljive skupine ustvarjajo boljši vsakdan z dolgoročnimi možnostmi zaposlitve in prihodka.

Beseda VÅRDANDE v švedščini pomeni skrben. V skladu s svojim pomenom kolekcija vključuje tekstilne izdelke, kot so kimono, blazine za jogo in odeje, pa tudi prenosno košaro, mehko rešitev za shranjevanje, sklede in lončke za rastline. Oblikovala sta jo Akanksha Deo in Sarah Fager, oblikovalca podjetja IKEA. Velik del njunih izdelkov je izdelanih ročno ali v trajnostnih industrijskih obratih socialnih podjetij, s katerimi sodeluje podjetje IKEA.

Večina materialov, kot so bananina vlakna, glina in juta, je pridobljenih lokalno. Bombaž v bombažnih izdelki je iz bolj trajnostnih virov. To pomeni, da je, v primerjavi s konvencionalnim kmetovanjem, pridelan z manj vode, kemičnih gnojil in pesticidov. Izbira takšnega bombaža ob enem finančno podpira tudi azijske kmete, ki ga pridelujejo. Blago in surovine izvirajo iz Bangladeša, Vietnama, Tajske in Indije, kjer se nahajajo partnerska socialna podjetja.

VÅRDANDE je rezultat ambicije ustvariti delovna mesta in gospodarske priložnosti za tiste, ki jih najbolj potrebujejo. V sodelovanju s prej omenjenimi podjetji, ki zaposlujejo osebe, ki se na trgu dela težje zaposlijo, lahko kolekcija vsakdan polepša tako delavcem kot kupcem, ki so jim ročno izdelani kosi na voljo v trgovinah IKEA po vsem svetu.

»Z VÅRDANDE želimo mnogim ljudem ponuditi priložnost, da se sprostijo in najdejo svojo notranjo moč. Kolekcija vsebuje vrsto izdelkov, s katerimi lahko dosežemo majhne spremembe, ki imajo velik vpliv tako na nas kot na tiste, ki so izdelke naredili. Ustvarjena je v sodelovanju s socialnimi podjetji Classical (Bangladeš), Ramesh Flowers, Doi Tung (Tajska), Spun (Indija) in SAITEX (Vietnam). Vseh pet se zavzema za ustvarjanje dolgoročnih priložnosti za marginalizirane skupine in ranljiva območja,« pravi Lena Sörmon, poslovna vodja podjetja IKEA Social Entrepreneurship.

Kolekcija je že na voljo v Sloveniji. Več o njej si lahko preberete tukaj.

Podobni prispevki

Copyright 2015 - www.grazia.si